Diskuse k článku: Tabulka ‚Tranzit‘ má vyhnat kamiony ze zoufalých obcí. Už teď rozděluje starosty

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 15
  • Poslední: 29.8.2015 6:48
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Lepka 14.8.2015 14:28

Za všechno může segway !

S. Zajíc 14.8.2015 12:04

Všiml jsem si na D5 - sjezd Rudná u Prahy 18 tun skutečné hmotnosti, tzn. že značku nechal umístit někdo, kdo nezná hmotnosti nákladních vozidel když  necelých 15 tun má celá prázdná souprava, takže do tohoto prostoru můžeou všechny prázdá vozidla, prázdé konteinery i HAIG-juby atd. + vozidla s lehkými náklady

V. Getz 14.8.2015 11:27

Když nerespektují zákazovou značku vjezdu nákladních automobilů, tak nějakou cedulku budou?

P. Balcar 29.8.2015 6:48

Když nebudou, tak se na nich můžou vyřádit obecní policajti - aspoň k něčemu budou.

J. Stejskal 14.8.2015 11:17

Já tomu nerozumím. Když si dají před obec tabulku TRANZIT, tak tam nikdo nesmí vjet? A vědí, co to je tranzit?

R. Vašíček 14.8.2015 11:23

Ja tomu tiež nerozumiem. Keby tak bola prečiarknutá červenou diagonálou, bolo by mi to jasné. Takto by som si to vysvetlil, že iba motorové vozidlá, ktoré nemajú žiadny cieľ v danej obci môžu do nej vojsť, ostatné nie.

H. Gene 18.8.2015 17:31

Mají na mysli samozřejmě zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou TRANZIT. Stejně je to hovadina.

J. Stejskal 18.8.2015 17:54

Já si taky myslím. A taková značka oficiálně existuje? Ono je to zavádějící, něco podobného mají na Kampě proti Segwayům. Výsledek je takový, že si všichni myslí, že je to zákaz vjezdu všeho, kromě Segwayů. Tak aby tam nejezdili jen tranziťáci. :D

V. Čermák 14.8.2015 10:22

Jediné rozumné řešení je zrušit mýto na dálnicích. Pak budou naopak všechny kamiony jezdit po nich. Na údržbu silnic by měla bohatě stačit spotřební daň z benzínu, která by tam měla naopak směřovat celá a bez výjimky.

A. Nikoloki 14.8.2015 10:12

Pokud mají nákladní automobily platit mýto kvůli tomu, že opotřebovávají a poškozují silnice řádově více nežli auta osobní, pak musí platit VŠUDE, tedy za každý ujetý kilometr, ať ho ujedou po jakékoliv cestě. Dokonce bych řekl, že mýto na dálnicích má být nejnižší, neboť dálnice poškozují relativně nejméně a nejméně na nich obtěžují obyvatelstvo a proto by měly takto být odváděny ze silnic nižších tříd. Dnes naopak mýtem na dálnici jsou vyhnány k projíždění človíčkovi půl metru od baráčku a škody, které způsobují na silnicích nižších tříd a okolní zástavbě jsou dost možná daleko větší, nežli se od nich vybere na mýtu na dálnicích.

J. Lepka 14.8.2015 8:53

Úžasný myšlenkový potenciál! Škoda, že nikoho nenapadlo řešení nejjednodušší : omezit mýto. Ale to by přišlo o živnost několik desítek úředníků a munici pár politiků.

L. Sazeček 14.8.2015 9:19

Jak omezit mýto? Aby se vybíralo méně? Vyčůránci by placené úseky objížděli stejně. Navíc jsem přesvědčen, že jsou k tomu nuceni majiteli vozidel!

J. Lepka 14.8.2015 14:25

No jo, tak to bude lepší nechat ty prachy rozfrcat, protože na dopravní infrastrukturu z toho jde minimum a ještě přes státní rozpočet, kde se na tom přiživí další a další a další úředníci, že ?

J. Novák 17.8.2015 5:15

Lepka, nebuďte paranoidní. Né každý krade tak, jako vy.

H. Gene 18.8.2015 17:32

No tak zrušit tu zlodějinu úplně, no... Na spotřební dani se platí i tak dost.

Najdete na Lidovky.cz