Neděle 20. září 2020svátek má Oleg 22 °C jasno Předplatné LN

Diskuse k článku: Úmysl, či neschopnost? Krach soutěže na SPZ budu řešit radikálně, říká Ťok

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 34
  • Poslední: 27.2.2016 4:28
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Červeňák 27.2.2016 4:28

Dane, ty kluku jeden fousatej, sbal si svých pět švestek a vypadni...

V. Grycz 26.2.2016 15:33

Nechte to dělat vězňům a bude klid.

J. Lepka 26.2.2016 14:57

Není čas hodit ručník do ringu ? Holt ani hypertrofované ego není zárukou schopností.

F. Lesniak 26.2.2016 12:22

To je tak, když se ke korytům dostanou neschopní hňupi. Dělat ředitele není velké umění. Na všechno má lidi a on jenom podepisuje. Znal jsem jednoho technického ředitele velkého podniku, kterému přišla do satelitního přístroje nová karta a on ani netušil, k čemu to je a že se to má někde zastrčit. V Maďarsku nejméně 5 let nepoužívají dálniční kupóny a vše je řešeno satelity, ale u nás se dělá další výběrové řízení na mýto. A jen tak mimochodem, nejsou to SPZ, ale registrační značky.

j. Macků 26.2.2016 15:02

Když jen podepisuje, je časem za blbce.

R. Wicha 26.2.2016 11:47

Jak jsem si od pana Ťoka sliboval konečně inteligentní řízení, tak se opět ukazuje, že nemá o chodu ani ponětí a za zády mu operují pořád stejní hlu*áci. A on jen čumí a vykřikuje něco o radikálním řešení. Ach bože, Ťoku, Ťoku.

F. Doušek 26.2.2016 11:27

Žák - Ťok, dvojka neschopných.

F. Ogáv 26.2.2016 11:17

(2.část)Dvakrát stejnou chybu udělá mnoho z nás. Třikrát však jen debil. Říkáte, že když se prokáže neschopnost, pak MOŽNÁ dojde k personálnímu postihu. Proč? Kdo vás platí? Vy jste zaměstnancem nás, daňových poplatníků. Proč máme platit z našich daní debily, které vy MOŽNÁ odvoláte, ale taky MOŽNÁ ne. (Proto že jsou to debilové, kteří kopou za Bureše?) Kdo vás z funkce na Skanska mohl odvolat? Akcionáři. My daňoví poplatníci bohužel tuto možnost nemáme. (Bohužel musím dodat jednu historku: znal jsem majitele firmy, který nikoho nevyhodil a odůvodňoval to takto: když hledám jiného, najdu vždy horšího) :-))

F. Ogáv 26.2.2016 11:17

Bravo Ťoku. Tlačte na cenu, na to jste zvyklý ze Skansky. Pak dostanete "vítěze", který bude vyrábět šmejdy, které nevydrží ani zákonnou záruční dobu. Podmínky užívání stanovíte pak tak, aby uživatel neměl šanci reklamaci uplatnit. Kdo na to doplatí? Vy ne. Vy se budete chlubit jaký jste geroj, kolik jste státu ušetřil. Doplatíme na to my motoristé. Když bude značka zničena, policie nám dá "flastr" (přínos do Burešovy pokladny), budeme muset řešit novou značku (opět se zatetelí Burešova pokladna). (1.část)

j. Macků 26.2.2016 10:58

Ťok zatím nic chytrého na ministerstvu nevymyslel, jde mu dobře navrhnout zvýšení sankcí. Bývá pravidlem, že na neschopnost subalterních úředníků zodpovídá šéf, ani v tomto případě by to nemělo být jinak. Vymlouvat se na jejich neschopnost je ubohé, zvláště pokud se jedná o opakovaný případ.

J. Veselý 26.2.2016 10:56

Když jsem v Londýně naboural svoje auto, zničil jsem přitom přední SPZ. Zašel jsem do nejbližší trafiky, vyplnil objednávku formátu A5 a do týdne jsem si vyzvedl novou značku - cena 6 GBP. Je to asi tak složité jako nechat si vyvolat film. Proč se experti z MD nedojedou zeptat jak to dělají jinde? Ještě by mohli externím poradcům zadat za 50 mega studii ...

L. Max 26.2.2016 11:02

V BRD trva nova znacka jen par hodin :)

L. Max 26.2.2016 10:46

Tragikomicky kabaret v primem prenosu! :)

D. Mateju 26.2.2016 9:23

Typický Ťokot :-(

M. Vápeník 26.2.2016 9:25

Vaše slova na vaši hlavu. Vy nevíte, o co go.

F. Doušek 26.2.2016 9:19

Ťokovi se nedaří dlouhodobě, a tak jediným radikálním řešením je jeho abdikace.

M. Vápeník 26.2.2016 9:27

Ministerstvo je prolezlé lidmi, kteří mají výhody z toho, že věci fungují špatně. Když tam přijde někdo, kdo to chce změnit, má to těžké.

J. Black 26.2.2016 10:35

Tak určitě. Nejlepší řešení je neustále měnit ministry. Kdykoli zaměstnanci něco podělají a nezvládnou příkaz nadřízeného, tak vyhodit nadřízeného, to je ta nejlepší cesta, jak situaci na ministerstvech zlepšit.

P. Stepanek 26.2.2016 9:13

Kus plechu je problem a ted si prestavte dalnici na hranice do Nemec nebo nejboze na jih.

M. Vápeník 26.2.2016 9:28

Kus plechu jste vy. Stejně jednoduchý, jako svět ve vašich očích.

P. Stepanek 26.2.2016 10:08

A co to tedy je, vesmirny korab?

Kucirek 26.2.2016 10:10

Kus plechu je problem a co pak dalnice? Presne tak. Nechapu ze v nemecku u kazdeho mista kde se auta prihlasuji a p. je kolikrat i nekolik soukromnicku kteri na pockani spz. vyrobi. Kolikrat vypada takovy kseft jako bouda na spekacky. U nas vladni zalezitost a milionovej tendr.

M. Vápeník 26.2.2016 10:33

Problém není plech, ale kvanta zm*dů, kteří jsou nasátí na státních penězích. Myslíte, že jen tak sami od sebe odpadnou? Nechápete, kde je problém. Podívejte se na kauzu eMoney services. Jak levně lze něco udělat a tahle firma má drzost se dožadovat doslova miliard za téměř nic. A to drzé čelo jí tady prochází. Nekultivované prostředí je rájem pro tyhle.

P. Stepanek 26.2.2016 10:37

Pane Vapeniku, hlavne se uklidnete, to co pisete s tim nejsme ve sporu.

D. Grundel 26.2.2016 8:54

Budu to řešit radikálně. Budu požadovat úplaŤok.

J. Rechnovský 26.2.2016 8:52

Výhradní výroba SPZ pouze pro stát? Proč? A ochrané prvky? SPZ je přeci unikátní kód. Stačí jej načíst a zkontrolovat v databázi. Další ochraný prvek NENÍ TŘEBA! Není ani nutné aby to byl hliníkový plech. Stačí recyklovaný kus potištěného plastu bez prolisů a cena by mohla být ještě mnohem nižší.

Takže. Zdat tohle VŘ by dokázala i sekretářka. Druhý neůspěch znamená jediné. Totální neschopnost Ťoka.

I. Veselý 26.2.2016 9:21

Jenom k tomu potištěnému plastu - viděl jsem, z pozice své práce, hodně shořelých aut a právě prolisy na plechu jsou čitelné i po požáru. Ano, auto má i jiné identifikační prvky, ale RZ je nejjednodušší.

P. Skřivan 26.2.2016 8:39

To by ovšem musel radikálně řešit skoro všechny úředníky na ministerstvu. Zůstali by jen ti nejnižší, z těch by udělal šéfy a ministerstvo by náhle začalo skutečně fungovat, což by nejspíš většina politiků nebyla schopna přežít.

J. Zima 26.2.2016 8:34

Tohle je hrozný komik. Další "odborník" z Babišovy stáje. To už snad i ten Bárta byl lepší ministr dopravy.

J. Black 26.2.2016 8:40

A proč přesně je to komik?

Pokud se nyní, po jeho zásahu, ceny za výrobu značek blíží tomu, za co by se to pořizovalo po úspěšném tendru, tak zrušení tendru v této chvíli není žádná tragédie. (nicméně je nepříjemné, že budou úředníci již potřetí placeni za tu samou práci, kterou dvakrát nezvládli)

V Česku jsou houbařské žně. Podívejte se, kde rostou nejvíc

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Když zaprší a pak se oteplí, přijdou houby, shodují se mykologové. A opravdu přišly. Nejvíc je hřibů smrkových. Velké...

Když ne jeho, tak aspoň jeho dítě! Psycholog Šmolka nejen o zoufalých milenkách

Psycholog a manželský poradce Petr Šmolka | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Ve třiceti už se neprovdáš. Věta, kterou kdysi běžně slýchaly dívky nad třicet let, považované už za staré panny. Dnes...

Nemá smysl sportovce zavírat do karantény, říká fyzioterapeut Kolář

Fyzioterapeut Pavel Kolář | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Fyzioterapeut a léčitel slavných sportovců Pavel Kolář míní, že opatření proti viru jsou nekoncepční a budou mít dopady...