Diskuse k článku: V Blance je zase voda, stojí v zápisu. Mohou se poškodit další kabely, tvrdí firma

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 24
  • Poslední: 2.5.2015 13:52
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Dřevojan 29.4.2015 11:57

Především proč byl projektován jako vodotěsný, když u nás není ani jeden tunel, kam neteče... typický czechšmejd.

V. Kolman 24.4.2015 22:45

Werner von Siemens už před rokem 1900 vynalezl isolaci měděných vodičů gutaperčou, což umožnilo za pát let nato pokládat do mnohem agresivnější mořské vody sdělovací kabely pro linku Evropa-Amerika. Že by moderní technologií a z moderních materiálů vyráběné kabely nedokázaly odolat ponoření do dešťové(?) vltavské(?) vody? Že by se mohl zhoršit isolační odpor nějakého ojedinělého "nakopnutím" poškozeného kabelu, nebo vzlínáním vody do NĚKOLIKA MÁLO nezakrytých a nezabezpečených konců kabelu, to připouštím. Nedávno jsem četl o cca pouhých 5% poškozených kabelů, což by tomu mohlo odpovídat.

       Shrnuto: Jeví se mi to tak, že někdo chce erár ještě chvíli dojit. Milý Jarda sem, milý Jarda tam :-((

P. Machata 21.4.2015 0:09

No nic, jdu položit kabel. Pak na něj zateče, ale to bude řízená operace.

Vše bude tak, jako dřív.

V. Kusý 20.4.2015 20:26

Ať žije matka všech tunelů, naše česká "Blanka"!!!

P. Machata 21.4.2015 0:02

Řekl bych, že tomu rčení, že jsme "národ tunelářů", tímhle nasadili korunu! :DDD

L. Wellner 20.4.2015 19:46

Pusťte tam bezdomovce a ti nakladou nových kabelů až hrůza!

V. Kusý 20.4.2015 20:26

A ty staré nádavkem vytrhají :-))

S. Vor 20.4.2015 14:42

Ten Metrostav a ČKD nebo co je to za ráci tak ti už si asi v Norsku a na Islandu ani neškrtnou.To si raději Norové vyrazí sami a s jinými firmami dostaví tak jako dřív.Jejich poslední podepsaný kontrakt je z roku dubna 2014 a tím to pro ně zhaslo.:-)))

M. Prokop 20.4.2015 9:38

Nenačůrali tam ti cyklisti, kteří se tam minulý týden producírovali?

Z. Lapil 20.4.2015 12:44

Spíš nadejchali :-). Sedm tisíc udýchaných lidí tam v autech nebude a vytápění motory chybělo na prosto zásadně...

P. Boko 20.4.2015 9:25

Co tak zřídit trajekt a auta kanálem Blanka převážet.

V. Grycz 20.4.2015 9:19

Hoďte kabely na bok a strop dementi.

P. Machata 20.4.2015 11:31

Stále čtu, že do tunelu "zatéká", nikoliv "vzlíná". A jak známo, "teče" shora dolů, takže to by asi moc nepomohlo, ynteligente.

V. Hák 20.4.2015 13:07

kabely se běžně v takovýchto stavbách na strop dávají, jsou totiž na lištách tak aby na ně netekla voda.Ale to je možná na vás moc složité řešení.

V. Grycz 20.4.2015 16:25

Je to tak, právě k vůli vodě.

P. Machata 20.4.2015 23:41

Není. Neznám technologické řešení tunelu Blanka, ale neustále čtu, že "zatéká" (nikoliv "vzlíná"). Tedy svrchu. Tedy i přes kabely, umístěné na stropě, nebo z boku.

Není to na Vás složité?

V. Hák 2.5.2015 13:52

technicky není vážený pane problém dát kabely do lišt takového typu při kterém i na stropě teče voda ze stropu jen na lištu a na kabel ne.Kabel totiž není v nejnižším místě lišty,stačí to takhle k pochopení ?

M. Urban 20.4.2015 9:16

Zjistit jestli projekt na kabely byl neodborně připraven, nebo kabely neodpovídají dokumentaci není problém. Stále je tu výzkumný ústav. Už dávno měly být kabely proměřeny!

J. Šrámek 20.4.2015 8:41

V jednom minulém příspěvku na tomto místě,jeden člověk navrhoval prosté vyřešení problému.ZAVEZTE TEN TUNEL BETONEM A POSTAVTE KUS VEDLE JINÝ A DOBŘE.Pochopitelně jinými firmami.Pokud to nepůjde,tak si jej mohou stavitelé provozovat sami.Když se mýtné dá platit jinde za průjezd,tak to mohou zkusit i zde.Magistrát může angažovat některou rakouskou,italskou,chorvatskou a jinou firmu k vybudování náhradního tunelu.Nebylo by dražší,jak opravy stávajícího a odflinknutého tunelu.Mohl by také být nasitelem hrdého titulu ,,NEJDRAŽŠÍ ŽAMPIONÁRNA SVĚTA"!

J. Václav 20.4.2015 9:00

Jestli do něj teče, tak je to tragedie, to už nikdo neopraví. Zajímalo by mně co je to za vodu, jestli je to podzemní hladina, tak je konec, opravdu zabetonovat a vykopat jiný.

P. Fryš 20.4.2015 9:37

Je to minerálka, "koňu".  :o)

R. Tichý 20.4.2015 8:10

No, tak tohle jestli METROSTAV rozdýchá, tak to bude asi dost veliká hromádka na úplatcích. Prostě postavili tunel, do kterého masivně zatéká.

P. Machata 20.4.2015 7:04

Tak nějak nevím. To nelze dohledat viníka (ať už na straně firmy, či Magistrátu) a požadovat přímou zodpovědnost?

Tápu. Řada viníků čehokoliv již byla dohledána a skončili na ulici. V případě magistrátních úředníků to nejde? A nebo ze strany firmy s miliardovými závazky?

Protože na ulici obyčejně končí ti, co mají nesplněné závazky v řádu desetitisíců, maximálně stovek tisíců.

Ve vyšším levelu se jede vesele dál.

Já jen, abych věděl...

V. Kusý 20.4.2015 20:28

Neuniklo Vám náhodou, že žijeme v Čechách? Vaše slova zavání naivitou až trestuhodnou :-))

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

Pražský okruh. Ilustrační foto | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Pražský okruh. Ilustrační foto | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Špičkový výrobek i po letech funguje. Kvůli hloupé chybě je však k ničemu

Pražský okruh. Ilustrační foto | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Snoubení spotřební elektroniky a počítačů provázely porodní bolesti, které jsou z dnešního pohledu absurdní a...