Diskuse k článku
V Praze zakotvil jedinečný kolesový remorkér Beskydy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Novák 17.11.2016 4:22Jo, jo, postavil to bolševik a ani soukromému vlastníkovi se to nepodařilo zlikvidovat. A to je dobře. Dnes už nic takového nikdo nevyrobí, protože dnes u každého výrobku se výrobce snaží, aby to přežilo tak akorát záruční dobu, o nic víc nejde. |
![]() |
V. Peroutka 16.11.2016 22:42Výborný článek a fotky,díky. |
![]() |
F. Jetel 16.11.2016 19:14Stát ho dal nádherně do pucu, kdopak ho nyní zprivatizuje? |
![]() |
J. Novák 17.11.2016 4:20Evidentně jste zase, Jetel, pochopil tak akorát ho.no! Opak je pravdou. Soukromý vlastník ho chtěl poslat do šrotu, čemuž stát tím, že od ho soukromníka koupil, zabránil. Už je to lepší, Jetel? |
![]() |
J. Novák 17.11.2016 4:25No, snad jen ještě poznámku. Pokud se k moci dostane zase ta partička ódésácko-topáckých vyžírků, tak samozřejmě nelze ani vyloučit, že ten remorkér ti hajzlíci zašmelí. |
![]() |
A. Reček 17.11.2016 7:24Ano, mohou napodobit stejné chování těch komoušů, kteří po převratu byli prvními jenž privatizovali státní majetek, aby po čase jej výhodně pro sebe odprodali zahraničním zájemcům. Nestraník privatizovat něco trochu většího šanci neměl, pouze se stal živnostníkem. |
![]() |
J. Novák 17.11.2016 7:29Takže, pokud vám dobře rozumím, tak Klaus a Ježek, tedy tvůrci privatizačních zákonů, byli komunisti, že? Tak to pak jo... |
![]() |
A. Reček 17.11.2016 8:33Privatizační zákon byl vytvořen a schválen během federální Čalfovy vlády dle připomínek a návrhů bývalých prognostiků mezi nimiž byli výjimkou nekomunisti? |
![]() |
J. Novák 17.11.2016 9:20Já jsem ale nepsal o tom, kdo schválil, ale kdo to vytvořil. Zkuste to třeba tady: https://cs.wikipedia.org/wiki/Kup%C3%B3nov%C3%A1_privatizace Fakt tam nečtete jména jako Klaus či Ježek? |