Trasu z Prahy do polské metropole pak cestující vlakem i autobusem urazí podle rezervačního systému společnosti za devět hodin a devatenáct minut. Spojení Lvova a Vídně pak potrvá přes čtrnáct hodin.
Celkem společnost Leo Express provozuje pětici vlaků a spolu s partnery čtyři autobusy. S rozšířením linek do Polska a Ukrajiny od 30. června jejich počet vzroste na devět.
Černozlaté vlaky prodělaly 67 milionů. Leo Express si ale polepšil v počtu pasažérů |
O něco rychleji jezdí z Prahy do Varšavy například přímé mezistátní expresy Českých drah, které zhruba 750 kilometrů dlouhou trasu urazí za necelých osm hodin. Z autobusových dopravců provozují přímé spojení například společnosti Ecolines nebo Comvia Bus. Délka jízdy u čistě autobusového spojení se pohybuje kolem deseti hodin.
Soukromý Leo Express loni snížil ztrátu na 67 milionů korun ze 135 milionů v roce 2014. Tržby společnosti, která provozuje kromě železničního spojení mezi Prahou a Košicemi několik autobusových linek, vzrostly o 80 milionů korun na zhruba 260 milionů korun. Majitelem firmy a předsedou představenstva je podnikatel Leoš Novotný.
Počet autobusových spojení provozovaných pod značkou Leo Express se zavedením dvou nových linek zvýší na šest. Konkrétně jde o spoje Praha - Český Krumlov, Bohumín - Krakov, Přerov - Zlín, Košice - Mukačevo, Bohumín - Varšava, Lvov - Vídeň. Kromě toho společnost provozuje železniční spojení Praha - Prešov - Košice a Praha - Staré Město u Uherského Hradiště.