Na dvouměsíční přerušení provozu nyní naváže rekonstrukce trati od křižovatky Myslíkovy a Spálené směrem na Karlovo náměstí.
Odstraňování původní tratě začalo na konci dubna na Senovážném a Václavském náměstí a také ve Vodičkově ulici. Dopravní podnik vyměnil všechny koleje a opravil rovněž podloží trati. Mezi kolejemi pak dělníci položili nový povrch. Ve Vodičkově ulici tak například projedou pohodlněji cyklisté a lépe se tu bude přecházet i pěším - mezi kolejnicemi jsou totiž nové dlažební kostky, které jsou hladší, než byly ty předchozí. V Jidřišské je zase nový asfalt.
ČTĚTE VÍCE |
Kompletní proměnu prodělala v rámci opravy zastávka v Lazarské. Ta se oproti minulosti změnila na bezbariérovou. Důvodem je, že na rohu Lazarské a M.D.Rettigové ústí výtah pro vozíčkáře a maminky s kočárky ze stanice metra B Národní třída. Ta bude po rekonstrukci otevřena v pátek. V Lazarské tak bude pohodlné přestupní místo mezi metrem a tramvajemi. Lazarská je navíc důležitým přestupním bodem pro noční tramvaje.
Hned následuje další uzavírka
Cestující v centru se však musí připravit na další výluku. Na opravu totiž navazuje uzavírka tratě od křižovatky Myslíkovy a Spálené na Karlovo náměstí až k ústí Resslovy ulice. Na asi 400 metrů dlouhém úseku DPP se odstraní staré panely, které nesou koleje, a vymění se i kolejnice. Oprava bude stát 45,95 milionu a potrvá od 28. června do 9. srpna. Náhradní doprava nebude zavedena, tramvaje budou uzavřený úsek objíždět přes Jiráskovo a Palackého náměstí.
DPP chystá navíc na letošní léto opravy tramvajových tratí za 420,88 milionu korun. Celkem bude zrekonstruováno 7,72 kilometru kolejí. Provoz bude přerušen kromě zmíněného úseku také v Bělohorské ulici v Praze 6 a na trati z Průběžné ke Švehlově v Praze 10.