náhledy
Při výstavbě nové vodní linky ústřední čistírny odpadních vod se významně využívalo nákladní lodní dopravy a to jak při zásobování nedaleké betonárny Libeň, tak při odvozu výkopku.
Autor: TBG Metrostav
Administrativní komplex Masaryčka, který vyrůstá v blízkosti Masarykova nádraží. Díky lodní dopravě kameniva pro výrobu betonu, se jen v případě této stavby, ušetřilo 2.500 jízd nákladních kamionů.
Autor: TBG Metrostav
Administrativní komplex Masaryčka, který vyrůstá v blízkosti Masarykova nádraží. Díky lodní dopravě kameniva pro výrobu betonu, se jen v případě této stavby, ušetřilo 2.500 jízd nákladních kamionů.
Autor: TBG Metrostav
Nákladní loď s nákladem tisíc tun písku pro betonárnu Libeň proplouvá kanálem v Praze – Bubenči.
Autor: TBG Metrostav
Pražské dopravě lze významně ulehčit využíváním alternativních způsobů nákladní přepravy.
Autor: TBG Metrostav
Lodě s nákladem kameniva čekající na vykládku v betonárnách na protějším břehu. Každá loď nahradí 40 nákladních kamionů. Seina, Paříž.
Autor: TBG Metrostav
Manipulace s materiálem v recyklačním středisku s lodní dopravou, Porte de Saint-Cloud, Paříž.
Autor: TBG Metrostav
Přeprava betonových obrubníků pomocí nákladní lodi, Seina, Paříž.
Autor: TBG Metrostav
Pohled na Quartier d’Auteuil v Paříži. Na pravém břehu se nachází dvě betonárny, za mostem je další. Prosklený koridor před mostem je nakládací segment pro odvoz stavební suti. Vše uzpůsobeno pro lodní dopravu – detail.
Autor: TBG Metrostav
Recyklační dvůr s lodní dopravou. V pozadí luxusní pařížská čtvrť Porte de Saint-Cloud s kavárnami, parkem a tenisovými kurty – detail.
Autor: TBG Metrostav
Průmyslová výroba a moderní kanceláře fungují vedle sebe. Paříž, v pozadí sídlo televizního kanálu TF1.
Autor: TBG Metrostav
Recyklační dvůr s lodní dopravou. V pozadí luxusní pařížská čtvrť Porte de Saint-Cloud s kavárnami, parkem a tenisovými kurty.
Autor: TBG Metrostav
Pražský Karlín se stále rozvíjí. Hojně se staví přímo na Rohanském ostrově. Při zásobování nejbližších staveb betonem, nemusí autodomíchávače ani opouštět oblast ostrova.
Autor: TBG Metrostav
Vykládka nákladu písku na pražské betonárně Rohanský ostrov v Karlíně.
Autor: TBG Metrostav
Betonárna Libeň je umístěna v území, kde svým provozem neruší své nejbližší okolí a díky podzemnímu kolektoru ani není přerušen zelený koridor, který volně užívají cyklisté nebo pěší.
Autor: TBG Metrostav
Karlín se stále rozvíjí. Nedávno zde mimo jiné vyrostly nové komplexy kancelářských budov. Díky betonárně na Rohanském ostrově s lodní dopravou kameniva, ujely nákladní automobily po městských silnicích jen velmi krátkou vzdálenost.
Autor: TBG Metrostav
Betonárna Libeň s lodní dopravou kameniva a zásobováním unikátním podzemním kolektorem. Ideální pozice pro dovoz čerstvého betonu do celé severní poloviny Prahy. Zelený břeh Vltavy zůstává volný pro pěší a cyklisty.
Autor: TBG Metrostav
– Rozvojová lokalita Rohanský ostrov, v budoucnu zde vyroste nová čtvrť. Betonárna využívá lodní zásobování kamenivem a nachází se vedle oblasti staveniště. Nyní zde má své opodstatnění. Za několik let však bude muset svůj provoz ukončit.
Autor: TBG Metrostav
Pohled na Quartier d’Auteuil v Paříži. Na pravém břehu se nachází dvě betonárny, za mostem je další. Prosklený koridor před mostem je nakládací segment pro odvoz stavební suti. Vše uzpůsobeno pro lodní dopravu.
Autor: TBG Metrostav
Detailní pohled na betonárnu ve čtvrti Quartier d’Auteuil v Paříži. V popředí loď s nákladem písku čeká na vyložení, na protějším břehu viditelná loď se zásobníky cementu.
Autor: TBG Metrostav