náhledy
Inspekční let vrtulníkem po trase ropovodu z Kralup n.Vltavou do Benešovic. Pracovníci MERO každý měsíc kontrolují nízkým letem trasu ropovodu, který je půl metru pod povrchem, jestli v ochranném pásmu ropovodu například někdo nestaví, nebagruje a pod.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Centrální tankoviště ropy v Nelahozevsi.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Centrální tankoviště ropy v Nelahozevsi. V pozadí je rafinerie v Kralupech nad Vltavou.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Centrální tankoviště ropy v Nelahozevsi. Cena ropy v plné nádrži je až 1,5 miliardy korun.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Centrální tankoviště ropy v Nelahozevsi. Cena ropy v plné nádrži je až 1,5 miliardy korun.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Centrální tankoviště ropy v Nelahozevsi.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Centrální tankoviště ropy v Nelahozevsi. V pozadí hora Říp.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Centrální tankoviště ropy v Nelahozevsi. Z velína v centrále zároveň v reálném čase vidí případné i minimální úniky ropy, pokud by se někdo pokoušel např. ropovod navrtat či došlo k nějaké poruše.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Areál společnosti Mero v Nelahozevsi.
Autor: František Vlček, MAFRA
Zásobníky firmy Mero v Nelahozevsi.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Areál společnosti Mero v Nelahozevsi.
Autor: František Vlček, MAFRA