náhledy
Tato rakouská stanice byla rychlá a na krásném místě, bohužel patří k těm, kde není naprosto nic kolem. Žádné WC, žádná možnost si něco koupit. Bohužel, řada takových je i v Česku.
Autor: Lidovky.cz
Slovinská benzínka byla v osm ráno překvapivě vytížená. U všech stojanů se neustále tvořila fronta a chvílemi byla i tři auta stojanu. My tam ale samozřejmě byli delší dobu - motivuje na to jedna cena bez ohledu na množství spotřebované energie.
Autor: Lidovky.cz
Průjezd chorvatskou hranicí zabral asi 45 minut. Problém byl hlavně v tom, že nešlo vyplnit online registraci, když jsme v Chorvatsku nechtěli nocovat.
Autor: Lidovky.cz
Placená dálnice na Istrii byla spíše staveniště. Mnohokrát jsme stáli, na jednom úseku se dokonce oba směry střídaly jen v jediném pruhu.
Autor: Lidovky.cz
Nabíjecí místa poblíž moře jsou během sezony zpravidla plně využita. Dominují Tesly. Doporučujeme na ně nespoléhat, protože je to spíše o štěstí, chytit volný stojan.
Autor: Lidovky.cz
Nehoda v Pule bohužel design auta trochu pokazila a nejspíše i o něco zhoršila spotřebu. Auto ale bez potíží návrat do Prahy zvládlo.
Autor: Lidovky.cz
Na této Molce v Mariboru to vypadalo, že jsme úplně první elektromobil, který tam kdy byl. Obsluha musela najít manuály, co s námi vůbec dělat. Majitel Volva vlevo, který čekal na myčku, se šel na Enyaq optat, plánuje si jej pořídit.
Autor: Lidovky.cz
U 50 kW stanic se auto nabíjí tempem zhruba pět kilometrů za minutu. Rychlejší stanice, se kterými si Enyaq poradí, přinášely i 10 kilometrů za minutu. Z toho lze odvodit i četnost zastávek.
Autor: Lidovky.cz
Nabíjení u Lidlu v Rakousku je pořád zdarma. Svérázný styl parkování si vynutil krátký nabíjecí kabel. Původně stál vedle elektrický Golf a my zaparkovali vedle, kabel ale zkrátka nedosáhl. Vícekrát nám přišlo, že místo k nabíjení vzadu na boku není u řady stanic ideální.
Autor: Lidovky.cz
V Česku má drtivá většina rychlých dobíjecích stanic maximální výkon 50 kW, Enyaq ale umí více a na dlouhých cestách to přijde vhod. Toto je stanice Pražské energetiky u Českých Budějovic, která umí 75 kW.
Autor: Lidovky.cz
Pravděpodobně jeden z úseků s nejnižší spotřebou, paradoxně to byla až poslední část před návratem do Prahy. Ukazuje, že lze s autem cestovat i velmi úsporně. Je to energetický ekvivalent 1,7 litru benzínu na 100 kilometrů.
Autor: Lidovky.cz
Celá cesta má poměrně nízký rychlostní průměr. Dolů jej výrazně tlačilo hned několik zácp a projíždění některých úseků mimo dálnice. Spotřebu lze vzhledem k velikosti auta považovat za dobrou.
Autor: Lidovky.cz