náhledy
Titulní strana časopisu Automobil z roku 1987.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Dobový inzerát v časopisu Automobil z roku 1987.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Úvodní slovo generálního ředitele AZNP Mladá Boleslav (dnes Škoda Auto) v časopisu Automobil z roku 1987.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Redakce časopisu Automobil dostala prototyp favoritu k testování ještě před jeho oficiální premiérou.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Časopis vydávalo Federální ministerstvo všeobecného strojírenství. Jeho obsah byl hodně technicky zaměřený (dolní obrázek ukazuje zatížení náprav při pětičlenné posádce).
Autor: Archiv Martina Laštovky
Časopis Automobil zveřejnil přesné rozměry favoritu a jeho srovnání se světovou konkurencí.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Doboví recenzenti oceňovali variabilitu uspořádání interiéru, který se hodil pro cestování na delší vzdálenosti i na převážení pytlů s cementem na chalupu.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Doboví recenzenti oceňovali variabilitu uspořádání interiéru, který se hodil pro cestování na delší vzdálenosti i na převážení pytlů s cementem na chalupu.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Konstrukční řešení přední nápravy favoritu.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Konstrukční řešení zadní nápravy favoritu.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Příčný řez favoritem na prostřední dvojstraně.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Příčný řez motorem favoritu. V jádru šlo o motor, který škodovka montovala už do Škody 1000 MB, pro favority jej modernizovala.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Samonosná karosérie první škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol.
Autor: Archiv Martina Laštovky
Konstruktéři vychýlili motor o 20 stupňů. Auto tak mohlo mít nižší siluetu.
Autor: Archiv Martina Laštovky