náhledy
Škoda Felicia Kit Car, která poprvé startovala na Mistrovství světa v roce 1995. Startovala s motorem o objemu 1.600 cm3.
Autor: Škoda Auto
Škoda Felicia GLXi, typ 791. Vůz Škodovka vyráběla v letech 1994 –2001. Celkem bylo vyrobeno přibližně 915 tisíc automobilů.
Autor: Škoda Auto
Škoda 781 „Tremp“ – prototyp (1989). Tremp byl ideový předchůdce vozu Felicia FUN.
Autor: Škoda Auto
Cena Felicie v bazarech se nyní pohybují okolo 7000-30 000 korun.
Autor: Škoda Auto
Felicia se vyráběla v závodech v Mladé Boleslavi, Vrchlabí a Kvasinách. Felicii znalci označovali za "elektrifikovaný" Favorit. Pod kapotou se poprvé ocitly i koncernové motory - naftová atmosférická 1,9 a benzinová 1,6.
Autor: Škoda Auto
Model Felicia vycházel z předchozího Favoritu. Felicia byla prvním modelem vyrobeným po vstupu koncernu Volkswagen do české automobilky Škoda. Dohromady Škodovka vyrobila více než 1,4 milionů všech typů Felicie.
Autor: Škoda Auto
Škoda Felicia Fun byl automobil s otevřenou korbou. Posunutím zadní stěny kabiny šlo přeměnit dvoumístný vůz na čtyřmístný. V letech 1996 – 2000 automobilka vyrobila pouze 4016 kusů. Auto se prodávalo ve třech barevných variantách – žluté, zelené a oranžové. Barevná varianta se ale týkala pouze nárazníků a doplňků. Dnes je FUN vyhledávaný youngtimer, jehož cena rychle roste.
Autor: Škoda Auto
Škoda Felicia a Felicia Combi po faceliftu v únoru 1998. Nejvýraznější změnou po faceliftu byla úprava přední části vozu - nárazník, maska a kapota ve stylu Škody Octavie.
Autor: Škoda Auto
Škoda Felicia VANPLUS (1995 – 2000). Tato verze byla prostornější než Pickup. Jednalo se o pětidvéřový vůz. Jeho zadní dveře měly plechovou výplň a nahoře byla namontována plastová nástavba se zvýšenou střechou.
Autor: Škoda Auto
Škoda Felicia Combi po faceliftu v roce 1998. Díky faceliftu délka Combi verze narostla na 4237 mm. Zákazníci si mohli vybrat nové možnosti výbavy také nové laky.
Autor: Škoda Auto
Škoda Felicia po faceliftu v roce 1998. Vůz byl propagován jako „Felicia s novou tváří“.
Autor: Škoda Auto
Stáří registrovaných osobních aut v Česku.
Autor: Lidové noviny