Diskuse k článku: Boj se ,zlobivými' zákazníky. E-shopy s oblečením omezují časté vracení zboží

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 14
  • Poslední: 27.1.2019 6:29
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
K. Čtvrtý 26.1.2019 6:59

No, asi takhle. Je to sice od zákazníků ošklivé, ale vy sami jste na tuto možnost upozorňovali ve své reklamě a co víc soudruzi, vrácené zboží (nejen tato firma) si nechává vyprat, vyžehlit, zabalit a prodávat opět jako nové, ne použité. Takže co tady řešíte? A tyto podvody se nedějí jen u hadrů, ale i u elektroniky. Za plnou cenu dostávají čeští zákaznící osahanej, použitej šunt. V této zemi fungují fabriky, které se přebalováním zboží (a tím klamání zákazníků) normálně živí, stačí hledat.

J. Novák 27.1.2019 6:29

Dáte odkaz? Nevím, proč bych měl hledat, když evidentně vy už jste hledal... Takže, Čtvrtý, ty odkazy?...

M. Stanovský 25.1.2019 15:45

Když někdo chce prodávat hadry a boty bez vyzkoušení, musí počítat:

1. že nic neprodá

2. že lidi budou zboží vracet.

Jak tu už někdo poznamenal, jedna velikost napsaná na visačce znamená kolikrát plus/mínus dvě čísla ve skutečnosti.

A nejen u "světových" obchodů, co rozesílají zboží všude možně. U Husky mi loni říkali, že teď už budou velikosti uvádět, jak je v kraji zvykem. To znamená po přechodnou dobu ještě větší zmatek. Doprodej bude ve starých rozměrech, nové zboží v nových.

Jediná možnost, jak to dělá Tchibo. Paní prodavačka mi poradila si nechat poslat všechno třikrát, o číslo větší a menší. Snad si vyberu při vyzvednutí zboží.

P. Balcar 25.1.2019 9:42

Jak jinak si kupovat oblečení a obuv, když se "Rozměry u jednotlivých značek se mnohdy rozcházejí" ?

U ZOOT si mysleli, že můžou mít jen výdejny bez toho, aby na prodejně drželi zboží na skladem na prodejně, jak je obvyklé u jiných distribučních řetězců.

J. Tachovsky 25.1.2019 8:43

A co je spatneho na tom, ze si napred vyzkousi vic obleceni a koupi jen to, co jim sedne ? A ze to ten kram musi posilat na pobocky, to je snad u prodejcu normalni a temto navic zakaznik priblizne rekne, co chce, takze maji mensi problemy s logistikou.

M. Dvořák 25.1.2019 7:57

Jsou obchody, které toto nepovažují za problém a stále to zákazníkům nabízí bez problémů. Zřejmě to bude problém jen ZOOTu.

P. Veselý 25.1.2019 7:55

Pořídil si hospodu, ale chodili mu tam lidi.

Nabídl zaslání a vyzkoušení zboží na pobočce a lidi to začali využívat. :D :D :D

R. Vacek 25.1.2019 7:37

Až se tu po vzoru Číny zavede kreditní systém občana, tak ti, co dobrou službu zneužívají, půjdou bodově ke dnu a nic si neobjednají, nebo s přirážkou.

J. Tachovsky 25.1.2019 8:44

Jasne, budou si must poridit novej email a zacnout s cistym stitem.

J. Nový 25.1.2019 6:50

Vyčůránci se najdou vždy. Naprosto bych chápal, kdyby e-shopy sdílely seznam podobných zákazníků, i když by to jsitě bylo proti zákonu na ochranu osobních dat.

J. Tachovsky 25.1.2019 8:45

Na tom neni nic vycuraneho. Je uplne normalni si obleceni vyzkouset. me prijde jako dobrej system napsat obchodnikovi, budu potrebovat priblizne takoveto kalhoty, on posle 10 kusu a ja si pujdu vybrat

R. Vacek 25.1.2019 8:58

Systém je to skvělý. Přitom zákazník, který je vysoce náročný a potřebuje k výběru větší počet kusů, popřípadě i ten jeden koupený obvykle do 14 dnů vrátí, protože mu nepadne, je pro obchodníka ztrátový. Systém, který takto náročného zákazníka identifikuje a nabídne mu tyto nadstandardní služby, by mu měl též nabídnout vyšší cenu, aby se na něj nemuseli skládat ti, kteří tak nároční nejsou.

J. Tachovsky 25.1.2019 9:29

Naopak, takovy zakaznik udela obchodu logistickou sluzbu, nemusi na pobocku posilat to, co nikdo nechce. V kamenych kramech zavazeji pobocky naslepo, tady cilene.

J. Nový 25.1.2019 14:37

Nesmysl. Nedávno jsem poslouchal jednoho pracovníka e-shopu, kteřý říkal, že se vždy zhrozí, když přijde jedna objednácka na vlekou TV, drahou lednici a další vybavení, protože se často stává, že si to lidé objednají na nějakou párty, kterou pořádají a pak to vrátí, protože uděljí dojem a vyplatí se jim to mnohem víc, než to kopit a nechat si to.

Najdete na Lidovky.cz