12. ledna 2015 20:41 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Britská hotelová firma čelí kritice. Zneužila heslo ‚Jsem Charlie‘

„Je suis Charlie.“ Symbol nesouhlasu s krvavým útokem na redakci satirického... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy „Je suis Charlie.“ Symbol nesouhlasu s krvavým útokem na redakci satirického... | foto: Reuters

PAŘÍŽ Britský hotelový řetězec The Hoxton si na webu vysloužil rozsáhlou kritiku za to, že na Twitteru a Facebooku k propagaci svého nového hotelu v Paříži připojil heslo #JeSuisCharlie (Jsem Charlie).

Tento hashtag se po teroristickém útoku na pařížskou redakci satirického týdeníku Charlie Hebdo používá jako výraz soustrasti a podpory.

„Jsme hrdí, že v Paříži v roce 2016 otevřeme náš druhý evropský hotel. Je velmi chic, nemyslíte? #jesuischarile,“ uvedl řetězec The Hoxton. Uživatelé následně hotelové společnosti vyčinili za to, že podle nich využila pařížské tragédie k nestydaté reklamě.

Další kritické komentáře pak zmiňovaly to, že firma se v hashtagu dopustila chyby, když místo správného jména Charlie napsala Charile.

Řetězec The Hoxton se následně omluvil a ve vysvětlení uvedl, že nechtěl nikoho urazit. Zmíněný tweet s hashtagem odkazujícím na satirický magazín měl prý jen „vyjádřit solidaritu s oběťmi útoků v Paříži“.

Lidovky.cz, ČTK

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!