Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Cestovky se na strach zákazníků neohlíží. Pandemie není důvodem pro úlevy od storno poplatků

Od příchodu pandemie a následného omezení mezinárodních cest panovala v cestovních kancelářích značná nervozita. Se zrušením drtivé většiny zájezdů, tisíci žádostí o refundace a vidiny „mrtvé“ letní sezony nebylo jisté, zda takovou krizi ustojí. Nakonec však touha cestovat mezi Čechy překonala strach a 30 procent loňské klientely drží cestovky při životě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vsak jo, to by lidi delali storno jen kdyz prijde rymicka :-P Sice zmirnit byse to mohlo, treba zavazna operace v nemocnici. Opravdu to ze nekde v zemi jsou povodne ci se rekne ze je tam nejaky koronavirus, neni duvod ke storno letenky. Je to pravda, mam to sam vyzkouseno, kdy jsem presto letel do povodnove zony, kdy se psalo ze Peru je podvodou. Vsichni se tam topi, neni sance. Oslovil jsem pratele, nakonec letel a zjistil ze jen ve meste netekla voda, nejaka oblast byla odriznuta, tak jel jsem jinde a bylo. Hlavne se zpravy psali, ze voda se vali ulicemi, nejezdete! Podobne to bude jako ala Italie, koronavirus lita ve vzduchu, jedte radsi do Chorvatska ;-D

Jina je pokud skutecne letadlo neleti ci dany stat nepousti uz cizince napr jako je Australie, Kolumbie, tam bych to videl asi jako problema

0 0
možnosti
Foto

Ja se už před několika lety poučil, jak se české cestovky (konkrétně CK Fisher) chovají k zákazníkům, když dojde na reklamaci. Od té doby si dovolenou řeším sám ke své 100% spokojenosti. Například rezervaci u italské agentury Lampo nebyl problém během covid opatření zrušit a přesunout na další rok.

0 0
možnosti

To jste jeden z tech inteligentnejsi lidi, co si umi koupit jidlo, umi koupit jizdenku na bus a tem je prano takto jet. Zbytek naroda, tech z dob i soucialismu a pak pracujicich vovci, strach nedovoli a jsou radi za cestovni kancelar CK Fisher, Blue Style apod. Hlavne aby jim to nekdo zaridil, zavolal tam, jasne to vse bylo. Potom stejne zjisti na miste ze tomu tak vse neni, ale pro ten pocit pochop! ;-D:-P Vis co to je jet na Mallorcu? Jet do Italie? Proste ted nic vovce neumi, jak tam mluvit? Se tam jeste ztrati, snad prijde delegat co to prelozi. Je pak vtip kdyz jim daj urcite pruvodce... papirovou knizku s napisem Guide a poslou je na letiste s tim ze to je ten pruvodce ;-D

A dalsi extrem je, st

0 0
možnosti

P27e89t83r 65J

24. 7. 2020 10:00

§2535 občanského zákoníku: Zákazník má právo odstoupit od smlouvy před zahájením zájezdu bez zaplacení odstupného, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu. V takovém případě má zákazník právo na vrácení veškerých uhrazených plateb za zájezd, nemá však právo na náhradu škody.

Takže pokud se v nějaké zemi musí nosit roušky, pokud jsou nějaká omezení (/která nebyla při objednání zájezdu), jsou v dané zemi mimořádné okolonosti a cestovka nemá právo na storno!

Cestovky se o tom nerady baví.

0 0
možnosti

Nač lidé potřebují cest.kanceláře ? Stačí peníze a znalost jazyků a dá se jet kamkoliv a za polovinu,než která se nacpe těm zlodějům z cest.kanceláří. ;-O

0 0
možnosti
Foto

Jasně. Ubytování se dá zařídit bez problémů, na místě si člověk půjčí auto. Potíž je s letenkama, kde se na cenu, kterou má cestovka, nedostanu a když poletím s low costem, tak ani nemusím odletět.

0 0
možnosti

koukám, že cestovkám jde opět jenom o peníze, zdraví zákazníků je nezajímá... a žádné odškodňování nebude, pokud se lidi chovají jako hlupáci (viz 100 lidí nemocných, pili jedním brčkem) tak to není chyba vlády, ale hloupost lidí...

0 0
možnosti