Diskuze
Dominik Hašek nám nepomáhá, říká o propagaci nápoje jeho zaměstnanec
Děkujeme za pochopení.
D. Stirský
Je to jasné, proč. A hlavně vych.a..né. Ovšem voličstvu z pražské a venkovských knajp, náleven a putyk to nevadí.
V. Valtr
Tak stačí shlédnutí jediného videa s Hašanem a člověk se tomu svinstvu zdaleka vyhne. Vyvolává totiž dojem, že rozleptává mozek....
P. Altman
Co je to za nesmyslný byznys? 250.000 x 2 x marže - všechny náklady mj. na propagaci, protože bez toho se takové věci prodávat nemůžou. I kdyby se marže blížila velkoobchodní ceně cca 15 Kč bez DPH, tak je to byznys na úrovni platu nižšího státního úředníka. Má tohle zapotřebí?
J. Nový
"„Smarty v současné době prodává 250 tisíc plechovek ročně, potřebuje se dostat na jednou tolik.
.
Jednou tolik, 250 tis. x 1 = 250 tisíc. To by si asi moc nepomohli, ne? Nebylo by lépe, kdyby se dostal na 2x tolik = 500 tisíc plechovek?
Ale já vím, že podobné problémy s matikou mají mnozí. Prostě nevidí rozdíl mezi "jednou tolik" a "dvakrát tolik".
T. Beren
To není problém s matikou, ale s mluvením a chápáním. Stačilo říct "ještě jednou tolik" a měl by porozumět úplně každý.