Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Dominik Hašek nám nepomáhá, říká o propagaci nápoje jeho zaměstnanec

Velice otevřený byl na úterní konferenci Forum Media 2017 o marketingové a PR komunikaci potravinových značek Jiří Procházka. Ten se stará o marketing značky Smarty, tedy nápojové firmy, kterou vlastní hokejová legenda Dominik Hašek. „Hodně nám pomáhá Dominik Feri. A nepomáhá Dominik Hašek,“ uvedl Procházka překvapivě na adresu svého šéfa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D. Stirský

5. 1. 2018 12:55

Je to jasné, proč. A hlavně vych.a..né. Ovšem voličstvu z pražské a venkovských knajp, náleven a putyk to nevadí.

0 0
možnosti

J. Kopeček 533

23. 11. 2017 18:29

Hašek byl šlehnutý i před chlastáním onoho nápoje.

0 0
možnosti

V. Valtr

23. 11. 2017 12:37

Tak stačí shlédnutí jediného videa s Hašanem a člověk se tomu svinstvu zdaleka vyhne. Vyvolává totiž dojem, že rozleptává mozek....

0 0
možnosti

P. Altman

23. 11. 2017 9:55

Co je to za nesmyslný byznys? 250.000 x 2 x marže - všechny náklady mj. na propagaci, protože bez toho se takové věci prodávat nemůžou. I kdyby se marže blížila velkoobchodní ceně cca 15 Kč bez DPH, tak je to byznys na úrovni platu nižšího státního úředníka. Má tohle zapotřebí?

0 0
možnosti

J. Nový

23. 11. 2017 9:04

"„Smarty v současné době prodává 250 tisíc plechovek ročně, potřebuje se dostat na jednou tolik.

.

Jednou tolik, 250 tis. x 1 = 250 tisíc. To by si asi moc nepomohli, ne? Nebylo by lépe, kdyby se dostal na 2x tolik = 500 tisíc plechovek?

Ale já vím, že podobné problémy s matikou mají mnozí. Prostě nevidí rozdíl mezi "jednou tolik" a "dvakrát tolik".

0 0
možnosti

T. Beren

23. 11. 2017 10:35

To není problém s matikou, ale s mluvením a chápáním. Stačilo říct "ještě jednou tolik" a měl by porozumět úplně každý.

0 0
možnosti

J. Pulpytel

23. 11. 2017 8:27

Dominátor byl vždycky trochu na palici....

0 0
možnosti