29. listopadu 2011 12:37 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

DPD si stěžuje na Českou poštu. Kopíruje reklamu

Balík | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Balík | foto: Lidové noviny

PRAHA Expresní balíková firma DPD si stěžuje u Asociace českých reklamních agentur na svého konkurenta Českou poštu kvůli reklamní kampani na balíkovou přepravu. Česká pošta si prý jejich kampaň okopírovala a DPD proto žádá, aby materiál již neprezentovala a už vydaný rychle stáhla.

Pošta to ale odmítá a tvrdí, že na kampani pracovala dávno před tím, než podobný nápad prezentovala DPD. Informovala o tom Česká televize.

ČTĚTE TAKÉ:

Obě firmy v kampani vsadily na slovo "revoluce" a podobné je i grafické zobrazení balíků. Podle DPD, která s kampaní začala, je počínání České pošty neetické a nemorální.

Balíková revoluce České pošty

Balíková revoluce České pošty

 
"Česká pošta se mírně řečeno nechala námi inspirovat a my připravujeme kroky směrem k zainteresovaným institucím," uvedl generální ředitel DPD CZ Daniel Mareš.

"Balíková revoluce je jednoznačně naše. My jenom přivítáme, když nás zažalují, protože se ukáže, kde je pravda. My jsme na tom projektu pracovali více než rok," řekl mluvčí České pošty Ivo Mravinac.

DPD balík, revoluce v doručování

DPD balík, revoluce v doručování

 
Reklamní experti teď očekávají právní bitvu firem. "Je to zjevně naprosto stejný nápad. Ovšem je otázka, jestli to okopírovaly nebo obě dvě přišly na to samé," uvedl kreativní ředitel firmy Konektor Martin Charvát.

ČTK, Lidovky.cz