1. srpna 2011 17:38 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

KALÁB: Kdy mi začne reklama konečně vykat?

Senioři v lázních - ilustrační foto. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Senioři v lázních - ilustrační foto. | foto: Shutterstock

Jdi do toho! Dej si, tyká televizní reklama lidem. Zbytečně. Mladí, na které se obrací, jsou na internetu nebo na ulici a staří jsou konzervativní, tykání je spíš odpuzuje, než přitahuje. Podobně odpuzuje reklama na sekačky, která se člověku přilepí na myš, když hledá míry Pamely Andersonové.

Reklamní tvůrci tvrdí, že jejich reklamy přinášejí vyšší tržby. Nebyly by ale ty tržby dvojnásobné, kdyby se reklama přizpůsobila i starším lidem?

Dnešní senioři nepamatují Hašlera, ale Woodstock. Řada z nich má slušné úspory, chce žít aktivně. Na Západě to pochopili a služby pro seniory jsou trvale rostoucím byznysem.

Třeba i v bydlení, kde senioři už nechtějí denně vybírat popel, žehlit, míchat jíšku a tepovat koberce. Chtějí pohodlí, aby jim zbyly síly na fitka a horské pochody, chtějí si užívat.

JAKÉ JSOU SENIOR PARKY V ČESKU?


Příkladem seniorského bydlení s rozsáhlými službami včetně zdravotních mohou být rezidence společnosti Humanocare v Rakousku, německá síť Kursana provozující na 80 rezidencí a domů pro deset tisíc klientů či švýcarská Tertianum se svými 16 seniorskými rezidencemi.

V Česku se vnímání potřeb – a peněženek – seniorů teprve rodí, s pohodlnými byty pro seniory začíná třeba firma Senior Park. Kdy se z televize ozve nejen Dej si, ale i Dejte si?

Advantage Consulting, s.r.o.
STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ S AJ

Advantage Consulting, s.r.o.
Ústecký kraj
nabízený plat: 35 000 - 45 000 Kč