Diskuze
Kampaň Ryba domácí vytlačila z pultů pangasia, brání se reklamka
Reklamní agentura Dorland se ohradila proti úterním výrokům ministra zemědělství Mariana Jurečky (KDU-ČSL). Ten označil agenturou v minulosti pro stát realizovaný projekt na propagaci konzumace sladkovodních ryb za plýtvání penězi. Kampaň "Ryba domácí" za 150 milionů korun podle ministra prodeje ryb v zásadě nezměnila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
27. 2. 2014 12:58
Dělat reklamu není zbytečné.
Dělat reklamu s agenturou Dorland je ovšem jasný podvod. Tahle reklamka je specializovaná na potěmkinovské kampaně, jejichž smyslem není něco propagovat, ale privatizovat státní peníze. Ryba domácí je typický příklad.
0
0
možnosti
14. 2. 2014 23:27
Kampaň je nesmyslná.
Dělat reklamu našim rybám je zbytečné. Dokud bude kapr dražší než svíčková, může se ministerstvo ureklamovat a nakonec si ty kapry může sežrat samo. Kdyby ty peníze dali rybníkářům, aby mohli snížit cenu ryb, určitě by se konzum ryb zvýšil.
0
0
možnosti