22. srpna 2013 10:42, aktualizováno  11:01 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Klienti České spořitelny s číslem T-Mobile nemohou platit on-line

Česká Spořitelna | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Česká Spořitelna | foto: Lidové noviny

PRAHA SMS zprávy nutné k potvrzení odchozí platby chodí klientům České spořitelny s mobilním číslem od T-Mobile s několikahodinovým zpožděním. Přes nejpoužívanější on-line bankovní systém v Česku Servis24 tak řada lidí nemůže posílat peníze.

Podle serveru iDNES.cz problém s potvrzováním plateb trvá minimálně od středečního večera. Zákazníci s číslem T-Mobile tak musí na pobočku banky nebo k bankomatům. Problém je podle serveru na straně banky. „O problému víme, v současné chvíli ho prověřujeme a pracujeme na řešení,“ řekla serveru Lidovky.cz mluvčí spořitelny Klára Pačesová.

„V tuto chvíli jsme příčinu problému odstranili a zasílání autorizačních SMS je plně funkční. Z důvodu velkého množství posílaných autorizačních SMS zpráv však zprávy mohou přijít se zpožděním. Zároveň dnes dojde ke zpoždění některých zůstatkových SMS zpráv. Všechny ostatní služby internetového bankovnictví jsou po celou dobu plně funkční,“ uvedl v 11 hodin dopoledne mluvčí spořitelny Jan Holinka.

Lidovky.cz