5. srpna 2009 9:20 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Klienti Tomi Tour na krachu ještě vydělají, cestovky se o ně perou

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 4Diskuse
Tomi Tour | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Tomi Tour | foto: ČTK

PRAHA Sotva tři týdny po dramatickém krachu Tomi Tour se zdá, že se za jednou z největších cestovek v Česku definitivně zavřela voda. Tuzemská konkurence na tom získala tisíce zákazníků a počítá s nimi i v příštím roce.

"Lidem se smlouvou od Tomi Tour jsme nabídli buď slevu 15 procent z katalogových cen, nebo tisícovku na osobu u last minute. Některou z těchto akcí už využily skoro tři tisíce lidí," popsal obchodní ředitel Exim Tours Jan Koláčný.

Jen tato firma tak "ulovila" asi pětinu z přibližně 15 tisíc lidí, kteří kvůli bankrotu firmy přišli o dovolenou. Minimálně na stovky odhaduje počty takto získaných klientů také třeba mluvčí CK Fischer Dan Plovajko s tím, že se neustále zvyšují. Svoji šanci si nenechala ujít ani cestovní kancelář Neckermann, která se snaží probojovat mezi největší hráče na domácím trhu.

Okamžitě po krachu Tomi Tour začala do své nabídky zařazovat hotely, které měla padlá cestovka exkluzivně nasmlouvané. "Věříme, že se nám tímto krokem podaří také oslovit zákazníky, kteří byli do těchto konkrétních hotelů v minulých letech zvyklí jezdit přes Tomi Tour. Mít k dispozici ten správný hotel často rozhodne o volbě cestovky," komentoval to ředitel firmy Udo Wichert.

Další podrobnosti o boji cestovek o klienty Tomi Tour si přečtěte v středečním vydání deníku

  • 4Diskuse