Diskuse k článku: LN: Na polovinu Čechů dolehla krize

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 31
  • Poslední: 16.4.2009 11:48
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
16.4.2009 11:48

A co má být!

Když mne bolševici vyhodili z práce za přispění prodejných čecháčků(vždy se najdou),koho to zajímalo,že!Slovutný ředitel zeměkoule hlásal:Každý se musí postarat sám o sebe,a že stát není kojná(zapoměl dodat,že stát je dojná)!!Většina jásala a křepčila včetně poplatných novinářů atd!Tyjátr pokračuje a bolševik si z krize udělal výhodný kšeft a mlátí hubou o tom,jak lidi spasí,když je napřed okradl

16.4.2009 8:53

Na polovinu Čechů dolehla krize

A to ta krize ještě nedorazila. Co budete dělat až opravdu udeří? Přečtěte si něco o krizi ve dvacátých letech.

16.4.2009 10:15

Re: Na polovinu Čechů dolehla krize

Co delat? Svetoznamy ekonom a klimatoog profesor Vaclav Klaus ma reseni. Nic nedelat a cekat az ta krize prejde, jako chripka.>-EU>-

16.4.2009 10:25

Re: Na polovinu Čechů dolehla krize

Jak znamo, tak lecena chripka trva tyden, zato nelecena trva 7 dnu

16.4.2009 11:39

Re: Na polovinu Čechů dolehla krize

Já mám pocit, že toto se říká o rýmě. "Rád" bych Vás viděl za pár dní po neléčené chřipce.

16.4.2009 10:25

Re: Na polovinu Čechů dolehla krize

A má pravdu. Po první světové válce se nic nedělalo a krizi v roce 1920 vyřešil trh během roku. Ve třicátých letech se moudří soudruzi Hoover a Rooseveld jali páchat opatření a krizi prodloužili na deset let.;-)

16.4.2009 8:47

krize

jakápak krize, když předvčerejšky psala MfD jak se češi chystají na dovolenou a chtějí utratit daleko víc peněz, než loni, hoši v redakcích musíte se lép domluvit a chválit modré mafiány jak to dobře vedou, zřejmě někam do (Y)

16.4.2009 8:36

Tak pravil KH:-)

Ano teď společnost pořád ještě tunelují vzdělaní a chytří vysávajíc z ní pro sebe peníze protože stojí u penězovodů, ale brzo se to změní a nejlépe na tom budou ti, kteří umí makat a netrpí manuální lemrou a dokáží zasadit brambory a vystřelit na bývalého bankéře, který jim je krade:-)

16.4.2009 7:10

Před 20ti lety jsem to říkala - leč ... We shall overcome

Výsledek kočko-klausovského kapitalismu v Čechách pod taktovkou Volodi Putina. Ač Kočkovi volí ČSSD, Klaus vzhlíží k Rusku (a maskuje to přednáškami v USA) a Putin byl šéfem KGB v NDR.

16.4.2009 9:42

Re: Před 20ti lety jsem to říkala - leč ... We shall overcome

Tak a mame je pekne vsechny pohromade, jeste, ze V.I. Lenin uz neni mezi nami, taky by si tam nasel sve misto;-D

16.4.2009 10:29

Re: Před 20ti lety jsem to říkala - leč ... We shall overcome

Když jste se před  lety vrátil z exilu, nové Rusko vás zklamalo. Odmítl jste cenu, kterou vám navrhl Gorbačov, a nepřijal jste ani ocenění od Jelcina. Zato teď jste přijal Státní cenu od Putina, bývalého důstojníka tajné služby FSB, jejíž předchůdkyně, KGB, vás tak krutě pronásledovala. Jak si to vysvětlit?(Solženicynova odpověď): 

Cenu v roce 1990 pro mě nenavrhl Gorbačov, ale Rada ministrů RSFSR, tehdejší části Sovětského svazu. Měl jsem ji dostat za knihu Souostroví gulag. To jsem odmítl, protože bych nedokázal přijmout odměnu za knihu, napsanou krví miliónů lidí.

V roce 1998, v době nejhlubšího propadu naší země, jsem vydal knihu Rusko v troskách. Jelcin mě navrhl na nejvyšší státní vyznamenání. Odpověděl jsem, že nechci odměnu od vlády, která dovedla Rusko k tak žalostným koncům.

Na současnou Státní cenu mě nominovala Rada pro vědu a nominaci podpořila Rada pro kulturu. V obou zasedají respektované autority ve svém oboru. Přijetím ceny jsem chtěl vyjádřit naději, že z hořké ruské zkušenosti, kterou jsem po celý život studoval a popisoval, se poučíme, a to nás uchrání před novými katastrofálními propady.

Vladimír Putin byl důstojníkem tajných služeb, ale nebyl vyšetřovatelem KGB ani šéfem tábora v gulagu. Na zahraniční rozvědky se v žádné zemi nedívají negativně. Někde je dokonce chválí. Například Georgi Bushovi staršímu nikdo moc nevyčítá, že byl šéfem CIA.

16.4.2009 6:49

krize

Na 80%.

16.4.2009 3:08

Tomu říkám KRIZE !!

...mírný pokles zaznamenalo dokonce 32 domácností..... Nejvíce krizí postiženou oblastí jsou severní Čechy, kde zasáhla 22 lidí.

Že by tá největší krize byla v Lidovkách ??

16.4.2009 2:33

Typicky cesi

Mate stravenky, lekarskou peci zadarmo, ale stale si stezujete.

Sice pravda, vlada vam lhala ze to na CZ nedopadne ale kdo ji veril je hlupak. Vetsina stale ma jak prasata v zite krome sklaru atd. ;-O;-O;-O

16.4.2009 8:06

Re: Typicky cesi

Jo právě ,kromě atd atd atd atd. Nemáte ani ponětí kolik pracovních míst jde do kytek a ještě půjde

16.4.2009 9:04

Re: Typicky cesi

Tuto zemi táhne a živí jen a jen průmysl, služby a státní zaměstnanci tyto prostředky pouze spotřebovávají. A to je třeba si uvědomit, kdo si to neuvědomuje je mimo realitu. A jaký je stav našeho průmyslu?  Kromě automobilek které těží ze šrotovného, je průmysl těžce zasažený, značný úbytek zakázek. Kdo pracuje v oboru ví o čem mluvím. A problém v automobilkách se odsunul o rok , poté příjde ukázka pravdy. Pouze lidé sedící ve státních kanceláří můžou tvrdit, že krize není. Jejich rozhled je však velice omezený, vidí pouze tu svoji kancelář a účet. Dál ne.

16.4.2009 9:45

Re: Typicky cesi

A co kdyz je to trosku jinak, a to tak, ze drive byla doba abnormalne dobra a ted se to vraci vice do normalu...ale jinak souhlasim, i statni zamestnanci by se meli se snizujici vykonnosti prumyslu pomerne "uskrovnovat" nebo redukovat spolu se statnim rozpoctem..

15.4.2009 23:54

a to je začátek konce pseudokapitalistů v Čechách...

a to je začátek konce "pseudokapitalistů" v Čechách... Kdo si nenakrad za dob privatizace pod Klausem a dále pak nespořil, tak ať si neztěžuje.

16.4.2009 7:53

Re: a to je začátek konce pseudokapitalistů v Čechách...

R^R^R^Bohužel, nenakradli si stejným dílem, jejich chyba.

15.4.2009 23:36

Je nám všem houby zle

Musím teď počítat daleko více než dřív a zvyká se těžko, ale upřímně řečeno, tady lidi vůbec nevědí, co je to mít se opravdu zle... Když bylo lépe, tak jsem vzal peníze a postupne projel skoro půl světa a viděl jsem toho dost a tady se máme zatraceně dobře....

16.4.2009 6:06

Re: Je nám všem houby zle

Konecne jeden normalni nazor.....taky jsem porad ve svete, treba zrovna ted a ty nase ubreceny a protivny huby uz ani nemuzu slyset. Kazdy je u nas zasklebeny a zamraceny a mysli si, ze je nejvetsi chudak na svete a ze jinde litaji peceni holubi do huby. Houbeles. Myslete si co chcete, ale jsme bohaty narod a pres veskere reci o rozkradani a modre smrti a ja nevim o cem vsem se mame a zatim jsme se meli jako prasata v zite.

16.4.2009 6:29

Re: Je nám všem houby zle

Já to říkám pořád, že každý je svého štěstí vlakvedoucí, ale zlodějny se trestat musí a to co nejpčísněji.

16.4.2009 7:56

Re: Je nám všem houby zle

Máš můj souhlas!!A to co příjde bude něco co znají ročníky 1920.Tak se ptejte!!

16.4.2009 8:26

Re: Je nám všem houby zle

To, že vy se máte dobře neznamená, že se tak má celý národ. Vy jste zrejmě státní zaměstnanec diskutující v pracovní době a vás se zřejme věci jako propouštění či snižování mezd netýká. Proto se laskavě vyjadřujte sám za sebe. Ale i na vas dojde, ten komunistický model umělé virtuální zaměstnanosti skončí v době až zde skončí danové prázdniny pro montovny a  ty tu skončí. Po té rázem zmizí ze státního rozpočtu stovky miliard a začne propouštění.

16.4.2009 9:35

Re: Je nám všem houby zle

Nikdy jsem nebyl a nejsem statni zamestnanec...krome snad zakladni vojenske sluzby. Delam pro cizi firmu a 80% casu travim v zahranici (nestezuju si) ale ctu jen takoveto diskuze, jinak kontakt s nasi zemi nemam, a rikam si..to jsou ale chudaci, ale pak ale prijedu domu a zajedu se podivat do nejblizsiho supermarketu, pred kterym stoji docela slusna auta a slousta lidi tlaci plne kosiky vseho mozneho. Takhle si teda moc chudaky nepredstavuju. Mame....mate se lip jako 90% svetove populace, ale porad brecite! porad a porad.

16.4.2009 10:19

Re: Je nám všem houby zle

Máš pravdu. Tady plno lidí pořád naříká a asi bude pořád naříkat. Stačí když málo prší tak už naříkají, že bude málo jablek a budou drahá. Když prší, tak zase naříkají. To je už asi mentalita tohoto národa. ;-(

16.4.2009 10:33

Re: Je nám všem houby zle - názor bývalého papeže

Jan Pavel II.:

 kapitalimus je zlo,zvýhodňuje malou část lidí a odírá ten zbytek.

PS       Evropská unie usiluje o  solidární stát

16.4.2009 10:50

Re: Je nám všem houby zle - názor bývalého papeže

No ten Vami citovany nazor je taky zlo...

15.4.2009 23:27

Hlavně že se něco píše

ať je to pravda či ne, já si dokonce myslím že tam má být 2,2 lidí a ne 22. podpis hotentot, lidovky

15.4.2009 23:21

Čtěte po sobě, ty plky, co píšete, sakra.

22 lidí, snad severní Čechy nepoloží.

Premium

Pokrok po švédsku: mizející pisoáry a genderově neutrální sport

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Severská země přichází s revolučními nápady, kterým aplaudují pokrokoví liberálové z celého světa. Mizí pánské pisoáry,...

Krampol o Belmondovi: Když on točil Zvíře, já hrál traktoristu

Z knihy Belmondo o Belmondovi | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Přes třicet let promlouvá na české diváky božský Bébel, jak Jean-Paul Belmondovi v rodné Francii přezdívají, hlasem...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Psychoterapeut Jan Vojtko | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...