Středa 8. dubna 2020svátek má Ema 19 °C jasno Předplatné LN
Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Nejen noční party a levné pivo. Praha chce zlepšit svůj obraz v cizině

Dánové si v Praze užívají. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Dánové si v Praze užívají. | foto: MAFRA - Milan Bureš

PRAHA Pražská informační služba hledá firmu, která ji bude v zahraničí propagovat na internetu. Jejím úkolem bude připravit kampaň třeba pro Facebook nebo YouTube. Předpokládaná hodnota zakázky je osm milionů korun. Praha dále hodlá nakoupit inzertní prostor za 30 milionů korun.

Kampaň má změnit vnímání Prahy a vylepšit její obraz. Zaměřena bude na země, z nichž do české metropole přijíždí nejvíce turistů. Řada z nich považuje Prahu především za dobré místo pro levné nákupy, noční párty a pití laciného piva.

Do Prahy má také nalákat více návštěvníků mimo hlavní sezonu, tedy třeba v říjnu a listopadu nebo únoru a březnu. Nabídnout by jim měla především gastronomii, romantiku, sport, kulturu a nakupování.

ČTĚTE TAKÉ:

Turisty má oslovit například videoklipy na serverech typu YouTube, komunikací na sociálních sítích nebo reklamou na bannerech. "Zásadním komunikačním kanálem by se v plánované komunikační kampani měl stát Facebook," píše se v zadávací dokumentaci.

PIS chce do Prahy přivést třeba svatebčany, školní skupiny, návštěvníky festivalů, filmové štáby nebo lidi s menšinovým sexuálním zaměřením. Soustředí se hlavně na turisty z Německa, Ruska, Velké Británie, Itálie, Nizozemska, USA, Číny, Izraele, Jižní Koreje a Japonska.

ČTĚTE TAKÉ:

Po výběru vítěze zakázky bude následovat výběrové řízení na nákup inzerce v médiích za 30 milionů korun, řekla Bártová. Obě kampaně budou trvat do konce roku 2016, PIS - PCT již na ně má vyčleněné peníze, které získala od magistrátu. Vedení hlavního města již odsouhlasilo jejich použití.

"V letošním roce také dokončíme plánovanou proměnu webových stránek prague.eu, které budou svým vzhledem a funkčností korespondovat s těmi nejlepšími turistickými portály světa," uvedla ředitelka PIS Nora Dolanská.

,
Premium

Koronavirus ještě může překvapit, říká přední světový biolog Karel Raška

Lékař Karel F. Raška převzal 26. května 2009 v Praze Cenu Společnosti pro vědu... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Koronavirus SARS-CoV-2, který způsobuje nemoc označovanou Covid-19, nelze nijak podceňovat, říká český vědec Karel...

Premium

Utíkají z bytů a stěhují se na chaty. Bydlet tam lidé oficiálně nemohou

Pro rekreaci, či bydlení? Některé z chat v zahrádkářských a rekreačních... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Kdysi výhradně rekreační objekty slouží v hlavním městě v nemálo případech k trvalému bydlení. Pražany do chat vyhánějí...

Premium

Imunitou proti koronaviru. Hýčkejte si horečku a jezte více cibule, radí lékař

Lékař Luboš Pantůček- | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Můžeme se rozhodnout, zda situaci kolem nákazy smrtícím koronavirem budeme vnímat jako tragédii, či jako příležitost...

Vývojářka Manufaktury: Dětskou kosmetiku je dobré používat střídmě a s rozumem
Vývojářka Manufaktury: Dětskou kosmetiku je dobré používat střídmě a s rozumem

Eva Horčíková ve svém zaměstnání uplatňuje svůj vřelý vztah k přírodě, bylinkám i zvířatům. Od roku 2009 totiž vyvíjí kosmetiku pro značku Manufaktura. Přečtěte si, co radí dodržovat při péči dětskou pokožku.