8. listopadu 2013 12:20 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Operátoři se polepšili. Lidé si víc stěžují na poštu a satelitní televize

Telefonování. (Ilustrační foto.) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Telefonování. (Ilustrační foto.) | foto: Shutterstock

PRAHA Počet stížností na telekomunikační operátory ve třetím čtvrtletí klesl oproti loňsku o pět procent. Lidé si podle Českého telekomunikačního úřadu nejvíce stěžovali na vyúčtování služeb, kde počet podání klesl o více než desetinu na 171 stížností.

Podle mluvčího ČTÚ Martina Drtiny loni na podzim vrcholil příjem stížností na zavedení servisního poplatku u služeb satelitní televize Skylink a CS Link, což významně zvýšilo celkový počet podání.

"Ve čtvrtletním srovnání proti letošnímu druhému čtvrtletí lze sledovat mírný nárůst stížností na vyúčtování služeb elektronických komunikací a naopak dále klesá počet stížností v oblasti ochrany spotřebitele," dodal Drtina.

Meziroční nárůst úřad zaznamenal u stížností na poštovní služby. Lidé si nejčastěji stěžovali na problémy při dodávání poštovních zásilek.

Lidovky.cz, ČTK

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!