Diskuse k článku: Příběh Škody Rapid nekončí. V Číně se jí neočekávaně daří, je nejúspěšnějším autem z Česka

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 46
  • Poslední: 11.1.2019 15:48
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
L. Bukovjan 11.1.2019 15:48

Ani v samotné Číně nejsou ty prodeje nijak závratné, jiné automobilky tam mají 5x i vyšší prodejnost. A proč to tak je? Myslim si, že dřív Škoda měla na víc, teď jak je pod VW, tak to s ní jde z kopce ve všech ohledech.

O. Trnka 10.1.2019 17:51

V Číně možná, ale u nás je to celkem propadák a s ní bude i nový model Scala, který jí má nahradit. Chtějí něco mezi Fábií a Octávií, ale cenu nastaví na 400 tisíc a do základu dají nepoužitelný motor?

M. Koudelka 8.1.2019 15:41

Konec konců proč by se jí taky nedařilo že ? Protože tam jsou úplně jinak cenově jak v Evropě? Když by dali takovou cenu i pro Evropu tak by se jim dařilo ještě vic nemyslíte ?

O. Uhlíř 7.1.2019 18:12

Nástupce Rapidu v podobě Scaly je jen další drahým kouskem, který v základu nenabízí téměř nic zajímavého. Až si vezmou příklad z Číny, kde Rapida prodávají podstatně levněji a zlevní všechny své modely o podstatnou částku, tak se dá nad něčím uvažovat, ale ještě za předpokladu, že to nebude s tříválcem pod kapotou, kdo by ho tam asi taky chtěl?

L. Hronek 7.1.2019 12:26

No jasně rapidu se v Číně daří. Ani se nedivím, když tam škodovka má úplně jiné ceny, než u nás. Bohužel u nás je to naprosto nepoužitelný model, ostatně jako vše od škodovky za poslední dobu. Jelikož u nás za to chtějí nehorázné peníze a to lidé raději nakoupí u konkurence :-)

J. Buřil 3.1.2019 19:08

Tak není divu že se jí tam daří když tam je o hodně levnější ne ? Konec konců to bude takže vidí v evropě větší zájem o elektroauta tak prchá a kdyby nahodili cenu jako u nás kam by je asi poslali ?

R. Vaculík 3.1.2019 19:08

Asi tak, až to zlevní tak se jim možná bude dařit i u nás, podobné to bude určitě i s novou Scalou. Zezačátku nalákají na cenu a pak člověk zjistí, že ve výbavě téměř nic neni a má to tříválec co ztrácí sílu ve vyšších otáčkách.

D. Zatloukal 1.1.2019 14:27

Když to dávají v Číně o 1/5 levněji než u nás, tak se tomu nemůžeme divit, že to tam má vyšší prodejnost, jen na nás se snaží vydělat nemalé peníze a proto se Škodovce vyhýbám obloukem.

K. Pavlik 30.12.2018 21:18

Nelze nez opravdu VW blahoprat. Vyborny napad koupit SKODU od komousu za pusu se vydaril. Uvidime co bude dal.

V USA je to neco podobneho s Budwaiserem. Koupili prava pro USA a Australii za par supu a ted se bali a bali. Je to vyborne jmeno, snazili se to prevest na Bud ale splakali nad vydelkem.

J. Moravec 30.12.2018 13:42

Spalovak jede do muzea a prijizdi elektromobilita. Tak nejaky Rapid nikoho nezajima.

A. Novák 30.12.2018 13:53

jenže museum je ještě dvacet let vzdálené...

J. Moravec 30.12.2018 17:15

V NDR byl 2Takt Trabant a Wartburg take hodne oblibeny. A ze dne na den to bylo auto do srotu.

V. Hollar 30.12.2018 19:23

Křivka adopce nových technologií je každopádně rok od roku strmější. Elektromobily přijdou tak rychle, že se nám zatočí hlava.

J. Nový 30.12.2018 18:43

Elektromobil lidé znají již přes sto let.

J. Moravec 30.12.2018 20:15

Ale lithiove baterie v automobilech jsou az od roku 2011. To je uplne jine kaficko nez olovene a nikl kadmiove.

P. Berg 30.12.2018 13:13

Škoda pod VW je sama o sobě skvělým autem od prvního modelu.

P. Souček 30.12.2018 12:02

Tak moment! V Číně je Škoda Rapid za 76900 juanů, tedy 250 tisíc kč a za kolik jí máme my? Za 308 tisíc a POZOR to není vše, v Číně je ve verzi 1.5L za tyto peníze, tam litrový motory nemají, kdo by je taky chtěl že? Takže klasická ojebávka od Škody na Čechy, jako vždy.

R. Sýkora 30.12.2018 12:40

1.5L motory koncepčně 15 let staré, bez přeplňování. Nezlobte se, ale já bych to nechtěl.

K. Jakubec 30.12.2018 13:20

Nejlepší motory jsou bez přeplňování . Já bych ho bral hned...

J. Kotala 30.12.2018 18:08

Souhlas.

J. Moravec 30.12.2018 20:57

Nejlepsi motory jsou bez spalovani. Rika se jim elektromotory.

K. Jakubec 30.12.2018 22:08

Ve vysavači nebo fénu určitě . Souhlas...

A. Novák 31.12.2018 18:52

Elektřina vzniká bez spalování? Jen částečně...

K. Jakubec 30.12.2018 11:41

Škoda Auto - jediná privatizace v tomhle rozměru , co se povedla . A příčina je jednoduchá - proběhla za vlády P. Pitharta a ne za vlády V. Klause. A pak že to nešlo dělat jinak...

A. Novák 30.12.2018 13:55

Klaus byl v té době ve vládě federální, Pithart ve vládě regionální.

K. Jakubec 30.12.2018 14:23

A co jste chtěl tím říct ? Pointa je v tom , že Klausovi melody boys na ni neměli vliv . Proto vše proběhlo úspěšně...

A. Novák 30.12.2018 16:36

Kdyby to záleželo na Pithartovi tak váháme dodnes mezi VW a Renaultem...

A. Novák 30.12.2018 16:40

v pithartově vládě měl privatizaci na starosti Tomáš Ježek, Klausův člověk...

K. Jakubec 30.12.2018 17:39

Ale velitel nebyl Klaus . Vždy záleží na tom nejvyšším , jaké nastaví pravidla. Pithart - Klaus , jasný příměr...

P. Pavel 30.12.2018 19:10

Ve srovnání s privatizacemi současného hradního hovada tehdy premiéra neblahé paměti, byly všechny Klausovy privatizace čisté jako křišťál.

Najdete na Lidovky.cz