17. ledna 2013 12:45 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Tvůrce Tydýta a Zadara Volaniče opouští T-Mobile, jde do Kataru

Martin Jaroš, marketingový manažer T- Mobile | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Martin Jaroš, marketingový manažer T- Mobile | foto: Lidovky.cz

PRAHA Viceprezident pro marketing T-Mobilu Martin Jaroš se stěhuje do Kataru. Jeden z nejkreativnějších českých marketérů, který stojí například za kampaní s falešnými soby, Chuckem Norrisem, Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem, přechází k tamnímu telekomunikačnímu operátorovi Qtel.

Jaroš odchází z T-Mobilu ke konci ledna. Nabídku od katarského operátora dostal podle svých slov během natáčení letní kampaně Havaj s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem. Svůj odchod ale naplánoval až po dokončení zimní „skokanské“ série se Jakubem Kohákem alias Zadarem Volaničem.

ČTĚTE ROZHOVOR:

„Strávil jsem v T-Mobilu dva roky a šest měsíců a budu na to vždycky vzpomínat jako na pohádku,“ rozloučil se s růžovým operátorem Jaroš ve středu na svém blogu. Není to přitom poprvé, co Jaroš T-Mobile opustil.

Počátkem roku 2011 si totiž na krátko „odskočil“ ke karibskému operátorovi Digicel Pacifik, odkud se zakrátko z rodinných důvodů vrátil. Nyní v bude v katarském Dauhá pracovat pro dominantního operátora Qtel, který patří mezi nejvýznamnější společnosti v zemi.

Vosa na jazyku se vrací

S Českem zůstane Jaroš v kontaktu zejména svým úspěšným blogem Vosa na jazyku, který letos v lednu opět obnovil. Originální blog sepisoval tehdejší šéf marketingu Vodafonu v roce 2003 anonymně a během pouhých 70 dnů přilákal na 130 tisíc návštěv.

„To byla moje životní láska. Spousta holek mi tehdy žertem nabídla sňatek jen na základě pár článků… Což bylo asi nejlepší ocenění, co jsem kdy dostal – kam se hrabou poháry a ceny za reklamu,“ oznámil Jaroš před týdnem časopisu Reflex svůj návrat do blogosféry.

Od falešných sobů k „Pojď mi – hop!“

Martin Jaroš, marketingový manažer T- Mobile

Martin Jaroš začínal jako novinář, nyní patří mezi nejlepší české marketéry. Od roku 2001 působil ve společnosti Oskar. Začínal v PR, později byl šéfredaktorem zákaznického časopisu, vedl interní tým kreativců, a nakonec odpovídal za značku Vodafone na českém trhu a všechny části marketingové komunikace.

V průběhu roku 2008 působil jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafone a od konce roku 2008 byl odpovědný za značku, zákaznické průzkumy a plánování médií ve Vodafonu v Maďarsku.

V červenci 2010 přešel do konkurenčního T-Mobile na pozici ředitele marketingové komunikace. T-Mobile nakrátko opustil počátkem roku 2011, kdy odešel pracovat pro karibského operátora Digicel Pacific, aby se velice rychle kvůli rodinným důvodům vrátil.

Do Česka přivezl americkou legendu bojových filmů Chucka Norrise, uspěl také s kampaněmi s Bolkem Polívkou, Jakubem Kohákem, Petrem Čtvrtníčkem, Lukášem Pavláskem nebo Vojtou Kotkem.