15. října 2013 11:31 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Proč ve Škodě náhle skončili čtyři vysocí manažeři prodeje?

Nové logo automobilky Škoda. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Nové logo automobilky Škoda. | foto: Reprofoto

MLADÁ BOLESLAV Čtyři manažeři automobilky Škoda Auto, kteří byli zodpovědní za prodej aut v Česku, skončili na svých pozicích. Firma své personální záležitosti komentovat nechce, konec manažerů ve funkci však potvrdila.

Ve funkci skončil Petr Pečenka odpovědný za prodej škodovek na českém trhu. Své pozice museli opustit i vedoucí prodeje nových vozů Martin Feller, vedoucí zákaznického centra Pavel Hladík a šéf dealerské sítě Pavel Kolář. Informoval o tom deník MF DNES.

"Celkem čtyři manažeři prodejní organizace Škoda Auto Česká republika od 1. 10. 2013 přestali vykonávat své funkce, jejich pracovní poměr se společností Škoda Auto i nadále trvá. V tomto případě jde o čistě personální záležitost a proto prosíme o pochopení, že ji nebudeme dále komentovat," sdělil mluvčí automobilky Jozef Baláž.

V České republice prodeje automobilky v září meziročně stouply o více než 20 procent na 5600 vozů. Automobilka letos představila osm nových nebo přepracovaných modelů. Do roku 2018 chce zvýšit počty dodávek zákazníkům minimálně na 1,5 milionu vozů ročně.

Lidovky.cz, ČTK