‚Ježíšek je cool, letos platí víc než Santa.‘ Pošta vyrazila do boje o vánoční brigádníky |
Reklama vrhá zcela nový pohled na tradiční příběh neposkvrněného početí Panny Marie. Plavovlasý pošťák rozváží na oslu dopisy. Jeden musí doručit přímo do Nazaretu samotnému svatému páru: Maria ho u svých dveří velmi přívětivě uvítá. O 9 měsíců později se Maria s Josefem radují z narození malého Ježíška. Tomu ovšem z oděvu ční blonďatý vlas.
Lidé, především pak křesťané koncept reklamy jen těžko nesou přes srdce. Pod videem na Youtube zanechávají kritické komentáře. Jeden z nich, Lukas Sheen, píše, že reklama je antikřesťanská, šíří faleš a lži a žádá Youtube, aby kanál Posten zablokoval. Další uživatel, pojmenovaný jako Kekecur, označuje společnost Posten za odpad.
Podle pošty se tvůrce reklamy inspiroval v norském vánočním evangeliu z roku 1930. V něm totiž právě listonoš roznášel dekret císaře Augusta s pozváním, aby se místní šli zaregistrovat do svého města, informuje server Adage.