Diskuse k článku: Reklama urážela tisíce mužů ve stylu Metoo. Firma Gillette přišla o miliardy dolarů

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 26
  • Poslední: 6.8. 2019 16:42
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Novák 6.8.2019 16:42

Reklamy mám u zádele, zboží si vybírám podle toho, co mi vyhovuje. K tomu nepotřebuji žádné reklamy, protože mám vlastní rozum. Jen pitomci se řídí tím, co jim kde nabulíkují v reklamách. A to, jak se zde předvádějí někteří diskutující, že Gillette už nikdy, je poměrně jasný důkaz blbosti konzumentů reklam.

J. Novák 5.8.2019 23:25

Dobře jim tak, progresivistickým zmetkům. Jako majitel solečnosti bych zodpovědné osoby na hodinu vyhodil.

F. Grimes 5.8.2019 21:56

Taky jsem si od té reklamy nic Gillette nekoupil. Tak to holt vypadá když najmou feministickou aktivistku aby natočila reklamu pro muže. Jen si představte jaký by byl poprask kdyby muž natočil reklamu na produkt pro ženy, a řekl že jsou všechny hloupé, neschopné, a zlé.

Akorát že jsem si o tom četl v té době víc článků, a všude hlásili že žádný bojkot na ně nemá vliv a že prodávají stejné množství zboží jak před reklamou. Pak jsem četl o tom že na YouTube mazali negativní komentáře, ale bylo jich tolik že nestačili. Tak asi lhali.

Jejich hlavní konkurent v USA, Dollar Shave Club, zase na to udělal reklamu že mužskost oslavuje, a že zve zákazníky Gillette aby k nim přešli. Ti na této chybě museli vydělat pěkný balík.

R. Vacek 5.8.2019 18:48

Ve firmě prostě nevědí, že toxická maskulinita a toxická feminita je právě to, co dělá chlapa chlapem a ženskou ženou. A že to je právě to, proč se hledají. Teda až na ten lgbtqiapk...... zvěřinec.

P. Aron 5.8.2019 18:35

Já jsem je používal a od té reklamy jsem s nimi skončil. A jsem rád, že nás bylo hodně a že tak můžeme něco dokázat.

V. Braun 5.8.2019 21:34

Holte se čím chcete, je to jen vaše volba. Osobně používám Gillette Fusion a jsem spokojený.

P. Kubáč 5.8.2019 15:35

Procter a Gamble psal, že za ztrátu 14% hodnoty firmy prý mohou změny kursů měn a "fluktuace na trzích", ale věřte tomu když Internet je plný vyhlášení chlapů, že se raději budou holit střepem z rozbité flašky než dát těm hajzlíkům byť cent.

Upoutali pozornost - ve stylu židovské anekdoty "bankrot je taky kšeft"

Osobně se firmě Gillette vyhýbám jak mohu - už mnoho let. Ne kvůli mee too, ale kvůli vysokým cenám za pouhý průměr.

B. Rameš 5.8.2019 14:23

Reklama má jediný účel - aby se o ní a tedy o značce mluvilo. Zkuste na marketéra vytáhnout nějakou etiku - bude na vás koukat jako na Marťana. Takže: patrně to svůj účel splnilo. Asi jako "příště už tady nebudete" a podobné perly. Já bych tedy slíbil, že si od Gillette nic nekoupím, ale byl by slib nanicovatý, neboť si od nich nic nekupuji už pětapadesát let...

D. Štern 5.8.2019 12:10

Ale tak co čekat od stranickýho tisku ANOfertu, kvalitní novinařinu určitě ne.

D. Štern 5.8.2019 12:09

Navíc v Lidovkách zřejmě ani nerozumějí základním ekonomickým pojmům. Snížení hodnoty firmy není ztráta a neznamená to že přišli o 8 miliard.

J. Nový 5.8.2019 17:08

A co to tedy znamená, když vám klesne hodnota firmy?

D. Štern 5.8.2019 12:07

Původce dezinformace se za to omluvil, že překroutil fakta a Lidovky dál šíří původní pokroucenou a vyvrácenou dezinformaci. Nějakou omluvu od Lidovek asi čekat nemůžeme. Původní zpráva, co Lidovky převzali (The Washington Examiner, něco jako americký Blesk)

CORRECTION: The Washington Examiner has updated this story to remove the suggestion that Gillette lost $8 billion due to its #MeToo-inspired advertising campaign. We regret that this article did not adhere to the Washington Examiner 's normal standards and procedures.

Gillette was acquired by Proctor & Gamble in 2005 for $57 billion. In devaluing it by $8 billion, the parent company blamed currency fluctuations, new competitors, and new social norms that have led to men shaving less often. There is no evidence that the "best a man can get" ads pushing back against sexism and bullying contributed to the $8 billion figure.

https://www.washingtonexaminer.com/news/gillette-ceo-losing-customers-over-metoo-campaign-is-price-worth-paying

M. Houdek 5.8.2019 17:44

Novinařina bez kritického myšlení pro čtenáře bez kritického myšlení.

F. Grimes 5.8.2019 22:08

Jste vynechal dost důležité části. Nehodili se vám asi do krámu.

"CORRECTION: The Washington Examiner has updated this story to remove the suggestion that Gillette lost $8 billion due to its #MeToo-inspired advertising campaign and the statement that Proctor & Gamble's CEO's comments contradicted those of Gillette's CEO. We regret that this article did not adhere to the Washington Examiner 's normal standards and procedures.

Gillette's parent company defended the razor company after Gillette's CEO said losing some customers over its #MeToo and toxic masculinity digital advertising campaign was "a price worth paying."

M. Veleba 5.8.2019 11:33

Ta reklama byla naprosto skandální, zejména scéna, kde se děti perou a otcové je hecují. Nikdy, opakuji nikdy jsem to nezažil, naopak, když vznikne konflikt, každý otec ihned běží děti od sebe odtrhnout a pak je usmířit. Ostatní snad ani nemá cenu rozebírat. Nechápu, který úchyl toto vymyslel.

F. Grimes 5.8.2019 22:15

Radikální feministka Kim Gehrig to natočila:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6596225/Meet-woke-women-Gillettes-controversial-toxic-masculinity-ad.html

J. Novák 5.8.2019 23:33

A viděli jste někdy tu nenávist, když se perou holky? Asi to má ta feministka ze své vlastní zkušenosti.

J. Nový 5.8.2019 9:54

"Výkonný ředitel společnosti Gary Coombe však uvedl, že finanční ztráta za to stála. I vzhledem k tomuto propadu přišla její mateřská společnost o pět miliard dolarů.

.

Názor výkonného ředitele se může podstatně lišit od názorů majitelů firmy. A také nemusí výkonný řiditelem tůstat výkonným ředitelem, pokud tak takto vidí ekonomický propad firmy. Tedy já osobně bych ho vyrazil ihned. :-)

P. Veselý 5.8.2019 8:29

Podívete se prosím, na jejich Twitter.

Podle reklamy, podle fotek uživatelů, podle bannerů, já nejsem jejich cílový zákazník, nemám potřebné "atributy".

Stojí to za to ale doporučuji na lačno:

https://twitter.com/Gillette

D. Mateju 5.8.2019 7:47

Kdepak, vubec jim to za tu jejich podporu zoufalcu z #metoo nepreju ;-)

V. Braun 5.8.2019 7:13

Tolik nepřesností v jednom článku jsem už dlouho neviděl. Gilette neprodělala 8 miliard ale vedení o osm miliard snížilo odhad ceny značky, a to z řady důvodů, jako největší je uváděný vliv směnných kurzů. Pokud uvedená reklama měla nějaký vliv tak jen minimální.

V. Braun 5.8.2019 7:14

Ještě dodám, že tímto Lidovky klesly pod úroveň tiskovin typu Aha a Blesk.

J. Honys 5.8.2019 9:26

Prosím o zdroj těch vašich "přesností". Díky.

D. Štern 5.8.2019 12:01

Původní dezinformaci vypustil americkej blesk Washington Examiner, který se následně za to omluvil a v článku to uvedl na pravou míru. Lidovky jen tupě přebrali původní dezinformace. To, že by něco následně uvedli na pravou míru se asi očekávat nedá.

Dávat dohromady jednu reklamu a prohlášení CEO, že mu nevadí ztráta nějakých zákazníků kvůli ní a snížení hodnoty firmy o 8 miliard a ještě to nazvat ztrátou je skutečně úsměvné a navíc tím o sobě dává autor článku najevo, že ani za mák nerozumí základním ekonomickým pojmům.

"Gillette was acquired by Proctor & Gamble in 2005 for $57 billion. In devaluing it by $8 billion, the parent company blamed currency fluctuations, new competitors, and new social norms that have led to men shaving less often. There is no evidence that the "best a man can get" ads pushing back against sexism and bullying contributed to the $8 billion figure."

https://www.washingtonexaminer.com/news/gillette-ceo-losing-customers-over-metoo-campaign-is-price-worth-paying

D. Štern 5.8.2019 12:03

CORRECTION: The Washington Examiner has updated this story to remove the suggestion that Gillette lost $8 billion due to its #MeToo-inspired advertising campaign. We regret that this article did not adhere to the Washington Examiner 's normal standards and procedures.

M. Houdek 5.8.2019 17:48

V dnešní době fakta jenom brání volnému průtoku emocí. Reklama kolem článku vydělá spíš na těch emotivních čtenářích, než na těch bystrých, co si budeme vyprávět.

Najdete na Lidovky.cz