Touto akvizicí se Adidas dostal ke zhruba 70 milionům lidí, kteří výrobky této firmy používají pro monitorování svých sportovních aktivit, jako je běhání či jízda na kole. Aplikace Runtastic – klíčový produkt společnosti - využívá GPS, sleduje spálené kalorie, vzdálenosti a nabízí deník sportovních výkonů.
Runtastic si Adidas koupil od jejích zakladatelů a dosavadního většinového vlastníka, firmy Axel Springer. Musel sáhnout hluboko do kapsy, Runtastic stál 220 milionů eur, tedy bezmála šest miliard korun.
Adidas už nechce vyrábět v Asii. Roboti můžou být všude, říká firma |
Touto investicí však alespoň částečně zmírní náskok svého amerického rivala, firmy Nike, která platí za průkopníka elektronického sledování sportovních výkonů – i díky spojení se společností Apple.
Aplikaci Runtastic můžou do svých telefonů instalovat uživatelé nejrůznějších operačních systémů. Firma vyrábí i další výrobky pro sledování sportovní aktivity.
VÝSLEDKY ADIDASU
|