Diskuse k článku: Reklamy s tlustým bankéřem neměly být konfrontační, tvrdí šéf Air Bank

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 2
  • Poslední: 13.2.2018 21:57
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Pokorný 13.2.2018 21:57

„A co se týká vysílané reklamy: u Rady pro reklamu si v loňském roce jeden klient stěžoval, že jde o klamavou reklamu.“

Jak Air banka obhajuje zrušení tzv.TOP3 garance slibované „napořád“? Jde o perly reklamštiny, jakoby to říkal někdo ze zlé .ční banky, od které se chtějí odlišit:

* Zde je namístě uvést, že slovo „napořád“ nelze vnímat formalisticky a absolutně ...

* Naše „napořád“ bylo v předmětné reklamě použito ve smyslu „na neurčito“, bez časového limitu.

http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/05/5-rada-pro-reklamu-vysledky.html

J. Nový 13.2.2018 9:36

"ir Bank ukončila koncem roku spolupráci s agenturou Ogilvy, která pro vás dělala populární kampaň s tlustým bankéřem, která vás dostala do podvědomí lidí.

.

Škoda, tyto reklamy patřili k mým, několika málo, oblíbeným.