Ale jeho zvuk je vcelku příjemný a má ze všech tří testovaných verzí nejplynulejší nástup výkonu.
Škoda Auto
Krásně hladce pak působí čtyřválec 1.5 TSI, který ale překvapivě po překročení zhruba tří tisíc otáček za minutu působí ze všech agregátů nejhlasitějším dojmem.
Škoda Auto
Dobře se podařilo i odhlučnění turbodieselu, který neduní a nepřenáší vibrace.
Škoda Auto
V souvislosti s komfortem musíme zmínit i odhlučnění novinky.
Škoda Auto
Ilustrační foto.
Škoda Auto
I když řidič doslova „vletí“ kolem do nečekané díry, neozve se žádná obří rána.
Škoda Auto
Zvýšení podvozku a těžiště auta totiž často výrobci kompenzují tuhým naladěním pružin a tlumičů, k tomu ještě komfort snižují často velká dodávaná kola.
Škoda Auto
podvozek zvládá nerovnosti filtrovat velmi jemně a karoq se na nich příjemně zhoupne.
Škoda Auto
I když na Sicílii během testů hodně foukalo, auto jednak nevykazovalo větší citlivost na boční vítr a velmi dobré je i utlumení aerodynamického hluku.