7. března 2013 7:00 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Tesco nabízí zdarma filmy. Jen pro majitele věrnostních karet

Sledování televize (ilustrační foto) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Sledování televize (ilustrační foto) | foto: Shutterstock

LONDÝN Obchodní řetězec Tesco spustila internetovou televizní stanici Clubcard TV. Televize nabízí majitelům věrnostních karet sledování filmů a dokumentů zdarma, avšak s reklamou. Nová služba je zatím dostupná pouze ve Velké Británii.

Tesco má v Británii 16 milionů držitelů svých karet Clubcard. Nová služba je v souladu se strategií, v rámci které se společnost snaží, aby její reklamní nabídky co nejlépe zacílily na správnou skupinu spotřebitelů. To již firmě pomohlo v období před vánočními svátky vykázat nejvyšší růst tržeb za tři roky.

Reklamní spoty v televizi by díky propojení s věrnostním programem měly být pro inzerenty velmi lákavé. Budou se totiž moci zaměřit na určitou skupinu spotřebitelů lépe a přesněji, než je tomu u tradiční televizní reklamy.

ČTĚTE TAKÉ:

"Díky využití Clubcard se můžeme podívat, co od nás zákazníci kupují, jaké věci se jim líb,í a pak se snažit zacílit na ně příslušné inzeráty," uvedl výkonný ředitel Clubcard TV Scott Deutrom.

V nové televizi již vyjádřily zájem o inzerci firmy Kellogg, Johnson & Johnson, Colgate a Danone, napsala agentura Reuters.

Lidovky.cz, ČTK