Diskuse k článku: Úspěšné roky skončily. Tatra loni prodělala desítky milionů, tržby jí klesly skoro o dvě miliardy

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 5
  • Poslední: 8.7. 2019 1:03
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Krutil 3.7.2019 4:38

Jj a taková to byla sláva. Dojely úvěry a začalo splácení. Kabina DAF, motory Cummins, Renault. Převodovka ZF. Roury Made in China. Mzda v místě obvyklá. Tak jakápak přidaná hodnota. Tatra vyrábí různé nástavby, hasiči, komunál atd. Komunální politici mají rádi podvozek Mercedes Benz. Tatra také jedna z objetí vlády Havlojedů a kolektivu.

J. Nový 2.7.2019 11:19

Chtělo by to více vojenské techniky na dobré úrovni. O tu bude zájem vždy.

F. Kusák 2.7.2019 12:11

Zkuste se přihlásit do konkurzu na obchodního ředitele ve zmíněné firmě. S takovouto hraběcí radou byste určitě uspěl.

J. Nový 2.7.2019 14:16

U tradičního výrobce traktorů přemýšleli jinak, než vy, tak proč by to nešlo u výrobce nákladních automobilů?

"30. května 2019 15:58

Bojové vozidlo nové generace, které dokáže uchránit posádku před výbuchem o síle až osmi kilogramů TNT, se ve středu poprvé představilo české veřejnosti. Na mezinárodním veletrhu obranné techniky IDET na brněnském výstavišti se novinka Gerlach 4x4 objevila po třech letech vývoje.

Pro někoho však může být překvapivé, kdo za vývojem a výrobou tohoto stroje stojí. Je to firma Zetor Engineering, dceřiná společnost líšeňského Zetoru, který je tradičním výrobcem traktorů.

Po druhé světové válce vznikla tato slavná brněnská značka oddělením od Zbrojovky Brno, teď se tak vrací ke svým kořenům u válečné techniky.

„Na vývoji gerlachu pracovalo asi patnáct lidí a další firmy. To nejdůležitější, bezpečnostní podvozek, se vyrábělo v Brně,“ uvedl projektový manažer Pavel Bušta.

J. Nový 2.7.2019 14:17

Obrněné taktické vozidlo podstoupilo náročná testování, třeba i na ochranu šestičlenné posádky před střelbou.

„Zvládne třicetistupňové a v extrémních případech i pětačtyřicetistupňové stoupání. V terénu se pohybuje excelentně,“ vyzdvihl přednosti nového vozu Tomáš Korutanský ze Zetoru.

V Brně je vozidlo poprvé k vidění v nové bojové verzi s dálkově ovládaným zbraňovým systémem pro kulometnou palbu. Na veletrh přišlo bezprostředně po úspěšných střeleckých testech.