19. října 2011 15:19 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Virtuální drogerie oblepila stanice metra

Internetový obchod Mall.cz spustil virtuální drogerii ve stanicích metra. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Internetový obchod Mall.cz spustil virtuální drogerii ve stanicích metra. | foto:  Viktor Chlad, Lidové noviny

PRAHA Čeští zákazníci mají ode dneška možnost nakupovat drogerii přímo na nástupišti ve vybraných stanicích pražského metra. Může za to reklamní kampaň internetového obchodu, nabízející zboží na plakátech na stěnách stanice spolu s kódem, po jehož načtení mobilním telefonem se lidé dostanou na stránky výrobku.

Česko se tak stalo třetí zemí, kde se podobné virtuální prodejny otevřou. Novinku Pražanům představily společnosti Mall.cz a Procter & Gamble, které na tomto konceptu nakupování spolupracují.

Internetový obchod Mall.cz spustil virtuální drogerii ve stanicích metra.

Firmy chtějí k nakupování nalákat cestující čekající na metro. Ve stanicích Anděl, Muzeum, Náměstí Republiky a Flora si mohou vybrané zboží objednat přes mobilní telefon.

Ve stanicích, kde virtuální drogerie fungují, jsou na sloupech vystaveny, podobně jako v běžném supermarketu, nabízené produkty. K nákupu pak stačí jen vytáhnout mobilní telefon, vyfotit speciální QR kódy vybraného produktu a pomocí aplikace, která zákazníka provede celou objednávkou, si zboží nakoupit.

Internetový obchod Mall.cz spustil virtuální drogerii ve stanicích metra.

"Společný projekt virtuální prodejny nám přijde jako skvělý způsob, jak zákazníkům přinést něco netradičního, výhodného a navíc zábavného, navíc drogerie se u našich zákazníků setkává s velkým ohlasem," vysvětluje Per Král, marketingový ředitel MALL.CZ.

Internetový obchod Mall.cz spustil virtuální drogerii ve stanicích metra.

Kampaň byla realizována ve spolupráci se společností JCDecaux, která v Praze spravuje městský mobiliář.

Lidovky.cz

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!