„Rozhodli jsme se zvýšit kapacitu v Bratislavě,“ řekl časopisu ředitel koncernu Herbert Diess. „Také kvůli koroně jsme přehodnotili požadavky na kapacitu a v současnosti nepotřebujeme další závod,“ dodal.
Volkswagen investuje do elektrifikace v Číně další miliardy, třetina aut by měla být na elektřinu |
Diess ocenil umístění na Slovensku, které podle něj ve srovnání s Tureckem neznamená žádnou nevýhodu ohledně nákladů. Jedinou nevýhodou je, že Volkswagen doufal, že díky turecké továrně se mu podaří získat větší podíl na tamním trhu.
Volkswagen zrušil plán na výstavbu nového závodu v Turecku v létě kvůli koronaviru. V závodě se měly vyrábět hlavně modely Passat a Škoda Suberb, jejich výrobu se automobilka rozhodla rozložit mezi své stávají závody.
Volkswagen patří na Slovensku k největším zaměstnavatelům. V zemi montuje sportovně-užitková vozidla a také malá městská auta včetně elektrických vozů Škoda Citigo.