Diskuse k článku: Vyrábět víc elektromobilů je podle Babiše ‚velká výzva‘. Stát nepočítá s podporou nákupu občany

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 16
  • Poslední: 31.3. 2019 21:42
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Chlup 31.3.2019 21:42

100 km za 30 Kč. Myslím, že cena elektromobilu není vše. V současnosti vlastním 2 čisté elektromobily. Smart ED ve verzi cabrio a Nissan Leaf 2018 Tecna. Smart mám od března 2018 a má najeto 17 000 km. Nissan mám od října 2018 a má najeto 10 100 km.S oběma maximální spokojenost. V rámci garanční prohlídky se mění kabinový filtr a nic víc. Mám v garáží 2 wallboxy a každý z nich má vlastní elektroměr a spínání HDO. Vše se síťově vyhodnocuje přes vlastní počítač. Mám tedy absolutní přehled o nabíjení obou vozidel, včetně vzdáleného přístupu přes internet a dokonalým statistikám. Po ročním použití jsem si vyjel přehledy nabíjení. Nabíjím z 98 % jen doma přes noc a jen na NT. Celková spotřeba pro oba elektromobily byla 3900 kWH. S tím jsem ujel asi 27 000 km, převážně v Praze. U PRE mám sazbu pro tepelné čerpadlo a 1 kWh mne stojí se započtením všech příplatků, služeb a podpory ekologie necelé 2 Kč. Za rok jsem tedy za elektřinu utratil necelých 8000 Kč.

J. Moravec 19.3.2019 9:37

Volkswagen uz kalkuluje ze elektromobil bude brzy levnejsi nez spalovak. Je nutne zacit s masovou vyrobou. Kazda nova technologie je na zacatku drazsi, ale jen docasne. Prikladu je spousta.

J. Kotala 18.3.2019 22:20

Řepkový magnát. Vidím mu až do žaludku.

R. Kolacek 19.3.2019 7:16

Samozřejmě elektro auta jsou proti jeho řepkovému businessu. Ale samozřejmě on z toho nic nemá, jeho firmy jsou ve svěřeneckém fondu. :-DDD

P. Pruner 18.3.2019 21:20

Vítězné tažení hlouposti v EU pokračuje. Ať se každý podívá kolik takové auto stojí, jak daleko dojede a jak výzkumníci dále pracují na vývoji, zejména akumulátorů. Ten systém by měl "dozrát" a až pak se dát do masového využití.

R. Kolacek 19.3.2019 7:15

Mentálně nedostatečný Pruner promluvil.

Tak třeba Tesla 3 cena 27.000USD dojezd 350km. Dobíjení na dobíječce na 80 procent kapacity 20 minut. Mimo jiné to auto umí z 0-100 za méně než 5s. Ten systém už dozrál jen Vy jste pořád komunistický bezmozek.

P. Pruner 19.3.2019 8:48

Vaše poznámka o komunistickém bezmozku svědčí o chybějících argumentech a úrovni Vaší inteligence.

O Tesle se v zahraničí píše jako o firmě na pokraji bankrotu.

5.12.2018: " Cena tam bude začínat na €57 900 vč. 19% DPH pro Long Range verzi se dvěma elektromotory. Performance verze bude za €68 600. V přepočtu se tedy díváme na zhruba 1,5 mil. Kč, resp. 1,8 mil. Kč."

http://www.hybrid.cz/tesla-zverejnila-evropske-ceny-elektromobilu-model-3-pro-nemecko-rakousko

R. Kolacek 19.3.2019 9:00

To co píšete svědčí o Vaší totální prostotě.

viz link

https://www.tesla.com/model3/design#battery

Vy jste bolševik jak vyšitý, neustále lžete. - cena začíná na $26,950 včetně VAT včetně prodejní daně.

Long range je prémiové ,vybavení... tam cena začíná na $38,950.

Long range se 4mi motory je opravdu jiné kafe z 0-100 dělá za 4.5s a dojezd je 500km.

A za cenu 1. mil. kč. Bezmozku prolhanej.

Opakuji už přestaňte lhát ve věku internetu lze vše lehce dohledat.

A to že tesla byla několikrát v mínusu, to by mohlo trápit majitele fabriky, případně akcionáře, ne majitele automobilu.

Jste opravdu méněcený lhář.

R. Kolacek 19.3.2019 9:02

Kecáte hlouposti navíc se snažíte přít s člověkem, který má zaplacený pořadník na model 3. Již za pár měsíců budu brázdit moravu v tomto autíčku. Čest práci hlupáku!

A. Duda 18.3.2019 20:47

Agrofert bude vyrábět elektromobily ?

J. Moravec 18.3.2019 19:17

Emise CO2 jsou globalni problem. Ale emise NOx, saze, nanoprach, dioxiny a ostatni jedy jsou nas lokalni problem a ty jedy zabiji lidi u nas. proto je nutne omezovat emise primo v miste vzniku. Cina a USA nas zase tolik nezajimaji. Presto v Cine musi byt letos 10% novych aut elektrickych a kazdy rok o 2% vice.

J. Tachovsky 19.3.2019 0:37

To ale nic nemeni na faktu, ze elektromobil je krok zpet. Uzitna hodnota roti normalnimu motoru je daleko mensi

R. Kolacek 19.3.2019 7:19

Užitná hodnota? Co? Evoluční krok zpět je tachovský, vanek, pruner a podobní.

P. Pruner 19.3.2019 8:49

Lidé jako pan Koláček to nepochopí....

J. Nový 18.3.2019 18:22

" Stát nepočítá s podporou nákupu občany"

.

No to je zase titulek, který to všechno postavil na hlavu :)))))

J. Hofman 18.3.2019 16:52

Elektromobilita je bezpochyby přínosem pro budoucnost dopravy. Ale ne tak, jak se to nyní připravuje ve všech světových firmách - to je naprostá ptákovina.

Aby mohla být elektromobilita úspěšná, je třeba z gruntu změnit celý koncept pozemní dopravy.

Najdete na Lidovky.cz