Neděle 29. listopadu 2020svátek má Zina 2 °C sněhové přeháňky Předplatné LN
Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Výrobky Gucci míří na internet. Prodávat je bude aukční síň Christie´s

Gucci | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Gucci | foto: Reuters

ŘÍM Italský výrobce luxusní módy Gucci chce bojovat proti prodeji padělků na internetu s pomocí renomované londýnské aukční síně Christie's.

Gucci spolu s Christie´s spustil novou internetovou službu, která má zákazníkům zaručit pravost prodávaných výrobků a má zároveň sloužit k lepší propagaci značky, píše deník The Herald Tribune.

"Tento servis pomůže vytvořit důvěryhodný portál k prodeji výrobků značky Gucci. Zákazníci tak budou mít určitou alternativu oproti neoficiálním aukcím, například na serveru eBay," zdůvodnil tento krok výkonný ředitel značky Gucci Patrizio di Marco.

Internetové stránky Gucci Collector by měly být spuštěny jako součást servisu síně Christie's a inzerenti na nich budou muset předkládat fotografie nabízených výrobků k přezkoumání. Stránky zároveň nabídnou uživatelům možnost hodnotit nabízené modely. "Věřím tomu, že je to důstojný, vhodný a moderní způsob, jak nabídnout starší výrobky odpovídající skupině zákazníků," uvedl di Marco.

Módní dům Gucci se v roce 2011, k 90. výročí svého založení, chystá otevřít muzeum v italské Florencii. Patricia Frostová, ředitelka oddělení módy a textilií síně Christie's, prý bude přímo spolupracovat s archiváři při ověřování pravosti výrobků a jejich oceňování. Podle Frostové už je takto k aukci připravena například růžová kabelka z krokodýlí kůže z druhé poloviny 60. let minulého století.

Podle di Marca budou v muzeu k vidění starší modely, které dosud nebyly nikde vystaveny. Prodejní server může tuto sbírku ještě obohatit. "Je docela možné, že do otevření muzea najdou archiváři díky prodejnímu serveru další zajímavé kusy," uvedl di Marco. "Smyslem celého projektu je zprostředkovat budoucím zákazníkům dynamický a inspirativní zážitek," dodal.

Nekontrolovaný prodej luxusního zboží v internetových aukcích se nelíbí ani dalším jeho výrobcům. Majitelé značek jako LVMH a Richemont, výrobce hodinek Cartier, argumentují tím, že luxusní zboží je cenné pouze v případě, že je exkluzivní a není možné ho kupovat masově. Na internetu se podle nich navíc často draží padělky.

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Máme podvyživené děti? Trend „zdravého“ stravování je tragický, říká odborník

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Špenát je hnusný, rajčata taky. Do školní jídelny nechodíme, tam nám nechutná. Jíme jen špagety a pizzu. A tak dál....

Jak vyležet ‚lehký covid‘. Praktičtí lékaři radí, jak na samoléčbu

Měření teploty u vstupu do pardubické nemocnice. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Tak jako jiné virózy i obávaný covid-19, pokud zaútočí jen v mírné či střední síle, se musí doma prostě a jednoduše...

Generace nevzdělaných dětí. Jen málokdo dělá při distanční výuce pokroky

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Je osm hodin ráno, učitel zakládá virtuální místnost, do které se postupně připojí žáci. Jednomu nejde mikrofon,...

SOUTĚŽ: Vyhrajte balíček 12 skvělých pudingů Dr. Oetker
SOUTĚŽ: Vyhrajte balíček 12 skvělých pudingů Dr. Oetker

Kdo by neměl rád puding? Chutná skvěle samostatně, se šlehačkou a čerstvým ovocem, ale i jako náplň do dortů. Navíc je přirozeně bezlepkový. Nyní...