Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Zákazník zaplatí na e-shopu za roušku, zboží ani peněz se nedočká. Inspekci ve stavu nouze zavalily stížnosti


E-shop (ilustrační foto). | foto: Shutterstock

Premium
Praha - Už dva měsíce čekají zákazníci některých internetových obchodů na zaplacené roušky. Obchodníci s nimi odmítají komunikovat a ignorují i žádosti o vrácení peněz.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

„Na e-shopu Zizer jsem si v polovině března objednala ochranné roušky téměř za šest set korun. Platbu jsem odeslala na uvedený účet, ještě tentýž den jsem obdržela potvrzení o přijetí platby. Dodnes nemám roušky ani peníze,“ postěžovala si serveru Lidovky.cz Iveta Brejchová, která prostřednictvím e-mailu opakovaně žádala o vrácení peněz. Nikdo z vedení podniku už se však neozval.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se