náhledy
Do Kopřivnice na Novojičínsku se vrátil jeden z prvních soutěžních speciálů dakarské Tatry z roku 1986.
Autor: ČTK
Majitel dakarské Tatry z roku 1986 Jean Philippe.
Autor: ČTK
Majitel dakarské Tatry za ni od kopřivnické automobilky výměnou obdržel moderní vozidlo Tatra Phoenix Euro 6.
Autor: ČTK
Majitel dakarské Tatry z roku 1986 Jean Philippe (vlevo) si s technickým ředitelem Radkem Smolkou vyměňují klíčky od vozidel.
Autor: ČTK
Jean Philippe (vlevo) přebírá model dakarské Tatry od technického ředitele společnosti Radka Smolky.
Autor: ČTK
Jean Philippe si prohlíží model dakarské Tatry, který dostal při symbolické výměně klíčků.
Autor: ČTK
Jeden z prvních soutěžních speciálů dakarské Tatry 815 z roku 1986 (vlevo) a moderní vozidlo Tatra Phoenix Euro 6 (vpravo).
Autor: ČTK
Členové tehdejší posádky soutěžní Tatry 815 (zleva) řidiči Miroslav Gumulec a Zdeněk Kahánek a navigátor Josef Kalina.
Autor: ČTK
Členové tehdejší posádky soutěžní Tatry 815 řidič Zdeněk Kahánek (vpravo) a navigátor Josef Kalina (vlevo) se vozem po mnoha letech opět projeli.
Autor: ČTK
Člen tehdejší posádky soutěžní dakarské Tatry 815, navigátor Josef Kalina.
Autor: ČTK
Jeden ze speciálů dakarské Tatry z roku 1986 (v pozadí vlevo) a moderní vozidlo Tatra Phoenix Euro 6 (vpravo).
Autor: ČTK
Jeden z prvních dakarských speciálů, automobil Tatra 815 6x6 VE „Ostrý-II“.
Autor: ČTK
Tatra Aleše Lopraise na Rally Dakar
Autor: www.loprais.cz
Aleš Loprais se svojí tatrou před Rallye Dakar
Autor: Mafra - Alexandr Satinský
Aleš Loprais se svojí tatrou před Rallye Dakar
Autor: Mafra - Alexandr Satinský
Aleš Loprais před Rallye Dakar
Autor: Mafra - Alexandr Satinský
Legendární Karel Loprais před tatrou svého synovce Leše Lopraise před Rallye Dakar
Autor: Mafra - Alexandr Satinský
Tatra Tomáše Tomečka na startu Africa Eco Race.
Autor: tomastomecek.cz
Automobil Tatra 815 6x6 VE „Ostrý-II“, jeden z prvních dakarských speciálů, se po 30 letech vrátil do Kopřivnice.
Autor: ČTK