Firma obdržela pět hlášení, podle nichž se následkem nesprávně provedené montáže lehátko rozložilo. Ve všech případech byla zaznamenána poranění. Stalo se tak ve Finsku, Německu, USA, Dánsku a Austrálii.
„Po obdržení výše uvedených hlášení jsme zahájili vyšetřování, které vedlo ke zlepšení designu, jenž snižuje riziko úrazu a nesprávného sestavení lehátka. Lehátka s upraveným designem budou dle plánu v prodeji od února 2017,“ uvedla mluvčí společnosti Zdeňka Pecková.
Při vracení lehátka není nutné předkládat doklad o zakoupení, stačí ho přinést zpět do obchodního domu na oddělení Služeb zákazníkům. V Česku provozuje společnost čtyři obchodní domy, a to v Praze na Zličíně a Černém Mostě, v Ostravě a v Brně. Pro více informací se mohou zákazníci obrátit na Kontaktní centrum IKEA na telefonním čísle 234 567 890.