Škoda plánuje výrobu jen 300 vozů v provedení RS Challenge. „Model Kodiaq RS je důležitou součástí nabídky značky Škoda již od začátku prodeje. V loňském roce činil podíl verze RS na celkových prodejích této modelové řady zhruba 17 procent,“ uvedl vedoucí prodeje Škody v ČR Jiří Maláček. Základem Kodiaku RS i limitované edice je dvoulitrový diesel se dvěma turby o výkonu 176 kW.
V porovnání s běžným modelem RS nabízí nový akční model ve standardní výbavě například paket „Asistovaná jízda 2.0“ zahrnující asistenty udržování a změny jízdního pruhu, parkovací asistent a adaptivní tempomat až do 210 km/h, devět airbagů, vyhřívaný volant nebo rádio nejvyšší řady Columbus s navigací a 9,2“ obrazovkou. Na přání je například nezávislé topení, panoramatická střecha nebo sklápěcí tažné zařízení.
Kodiaq RS Challenge přesto není úplně nejdražším vozem v nabídce Škody. Tím je rallyeový speciál Fabia R5 Evo s cenou začínající těsně pod pěti miliony korun, který však do běžného provozu nesmí.