Řidičem tohoto konkrétního vozu byl podle aukční síně důstojník SS Erich Kempka, který byl od roku 1930 členem NSDAP a už o čtyři roky později pracoval jako hlavní Hitlerův šofér. Automobil byl využíván během slavnostních přehlídek a jezdili v něm také vysoce postavení hosté a cizí prominenti. Na veřejnosti se objevoval v letech 1939 až 1941.
Cestoval v něm ale samozřejmě i samotný nacistický vůdce, a proto byl tento model vybaven dodatečnými ochrannými prvky. Po stranách i zespodu například chránil pasažéry pancíř a čelní sklo je neprůstřelné. Za pozornost ale stojí rovněž řadový osmiválec o výkonu 230 koňských sil, který tento stroj poháněl.
Jedním z vysoko postavených pohlavárů, kteří se kromě samotného Hitlera tímto mercedesem svezli, byl i italský diktátor Benito Mussolini. Ten do něj usedl 18. června 1940 v Mnichově během státní návštěvy. O necelý měsíc později pak v tomto voze Hitler během vítězné přehlídky v Berlíně oslavoval porážku Francie.
Stejný vůz měl i japonský císař a papež
Limuzína je velmi cenná i proto, že je k ní podrobná dokumentace a známá je její historie. I kdyby však nešlo o Hitlerův vůz, byl by to vzácný exemplář, jde totiž o drahý raritní model, který si zpravidla mohli dovolit jen nejvyšší státní představitelé. Kromě Hitlera a dalších nacistických pohlavárů Mercedes-Benz 770K Grosser Offener Tourenwagens vlastnil například japonský císař Hirohito, norský král, portugalský diktátor António de Oliveira Salazar, španělský diktátor Francisco Franco nebo papež Pius XI.
Podle aukční síně byl Hitlerův vůz zabaven spojeneckými vojáky a odvezen z Německa v roce 1945. Podle Roda Egana z Worldwide Auctioneers jde o jedno nejvýznamnějších a historicky nejdůležitějších aut, jaká byla kdy vyrobena. Aukční síň doufá, že skončí v muzeu nebo nějaké veřejně přístupné sbírce, kde by byl trvale vystaven. Téměř stejný vůz se na této dražbě prodal už v roce 1973 za 153 tisíc dolarů.