„Jsme nadšení z přijetí produktů z Lego příběhu,“ řekl CNN finanční ředitel společnosti John Goodwin s tím, že nárůst prodeje lego produktů se zdvojnásobil jak v Evropě, tak i v Americe a Asii.
Lego příběhRodinný animovaný Lego příběh společností CNNMoney's a Time Warner byl vydán letos v únoru. Za první víkend vydělal 69 milionů dolarů, doposud až 260 milionů dolarů. |
Hlavní konkurent společnosti Lego, Mattel, se oproti tomu potýká s opačnou tendencí. Prodeje panenek Barbie klesají. Podobně jsou na tom i postavičky zvířat Fisker Price od stejné firmy. Lego poráží vysokým prodejem i HAS, producenta deskových her.
Nové výrobky
I ve druhém pololetí, několik měsíců po nejhojnější návštěvnosti Lego příběhu, pokračuje úspěch lega. Na trh nově uvedená řada s tématem žen ve vědě, byla okamžitě vyprodána. Firma doufá v pokračování této tendence. Nahrává jí k tomu fakt, že úspěšný film má v brzké době vyjít na DVD nosičích.
ČTĚTE TAKÉ: |