

Podmořský energetický kabel Estlink 2 propojující Estonsko s Finskem (3. července 2024)
Autor: ČTK
Tallin, hlavní město Estonska
Autor: Shutterstock
Estonský ministr zahraničí Margus Tsahkna hovoří během společné tiskové konference s francouzským ministrem zahraničí Stephanem Sejournem, litevským ministrem zahraničí Gabrieliusem Landsbergisem a ukrajinským ministrem zahraničí Dmytrem Kulebou ve Vilniusu (8. března 2024)
Autor: AP
Estonský ministr zahraničí Margus Tsahkna (vlevo) a estonský ministr obrany Hanno Pevkur na tiskové konferenci k poškozenému plynovodu Balticconnector. (10. října 2023)
Autor: AP
Podmořský energetický kabel Estlink 2 propojující Estonsko s Finskem (3. července 2024)
Autor: ČTK
Podmořský energetický kabel Estlink 2 propojující Estonsko s Finskem (3. července 2024)
Autor: ČTK
Podmořský energetický kabel Estlink 2 propojující Estonsko s Finskem (3. července 2024)
Autor: ČTK
Lidé na hraničním přechodu s Ruskem v estonské Narvě (18. září 2022)
Autor: Reuters
Tanker Eagle S podezřelý z přerušení elektrického kabelu Estlink 2 mezi Finskem a Estonskem
Autor: Reuters
I Litva považuje země při své východní hranici za bezpečnostní riziko. Dokládá to 130 kilometrů překážek, bariér a plotů při hranici s Ruskem, které vznikly v roce 2017. A patří k nim dalších 502 kilometrů, při jejich běloruské hranici.
Autor: Profimedia.cz
Opevnění u lotyšských hranic s Ruskem u města Karsava. (16. srpna 2024)
Autor: Profimedia.cz
Staveniště terminálu Rail Baltic v Rize. Jak informovala lotyšská televize, celkové náklady na lotyšský úsek Rail Baltica se výrazně zvýšily. (24. dubna 2024)
Autor: Profimedia.cz
Ekodukt v estonském Tagadi coby součást plánovaného projektu Rail Baltica. Ten by měl spojit několik zemí. (11. července 2024)
Autor: ČTK
ilustrační snímek
Autor: Depositphotos