Apple spolupracuje hlavně s architektonickým studiem Foster + Partners. I když už navrhli celou řádku Apple Store, každý je unikátní a stojí za pozornost. Nestane se, že by dva vypadaly stejně. Není to jako řetězce supermarketů, které ve všech zemích staví jeden a ten samý typ prodejny.
Foster + Partners sází hlavně na odvahu. Architekti firmy se nebojí odlišit a jít netradičními cestami. Každý nový návrh se téměř automaticky objevuje v magazínech o architektuře a získává celosvětovou pozornost.
Design ovšem hraje roli nejen v architektuře zevnějšku, ale i ve způsobu prodeje a ve vnitřním prostředí. Apple v tomto směru postupně ovlivnil celý prodej elektroniky. Zákazníci raději zamířili do luxusního prostředí Apple Store, než aby si telefon za vyšší stovky dolarů koupili u svého operátora nebo u běžného obchodníka s elektronikou. Trh se tak musel přizpůsobit, i konkurenční značky nakonec zvýšily kvalitu prodeje. Huawei, Samsung nebo Xiaomi začaly také více investovat do vzhledu svých prodejen.
Prémiový vzhled rozhodně zabírá a vyplácí se i ekonomicky. Apple Store patří k obchodům s nejvyššími tržbami a nejvyššími zisky, a to i na metr čtvereční prodejní plochy. Zákazníci váží i dlouhou cestu, aby si své zařízení koupili právě tam.