Manažeři nízkonákladové letecké společnosti tak budou muset vysvětlovat mimo jiné i to, zda o neodvratném konci aerolinek nevěděli dřív, než kvůli restrukturalizaci firmy požádali soud o ochranu před věřiteli. Informuje o tom slovenský list Sme.
Právníci z Bizoň&Partners sepsali důvody, které je vedou k podezření, že vedení SkyEurope vědomě spáchalo podvod a poškodilo tak desetitisíce svých klientů. Mezi nimi je právě i právnická kancelář Bizoň&Partners, která nyní hledá kontakty na další poškozené.
V době, kdy SkyEurope definitivně skončily, měla také slovenská advokátní kancelář své zaměstnance v zahraničí s bezcennou zpáteční letenkou. Zkrachovalé aerolinky jim ale stejně jako všem ostatním klientům jen vzkázaly, že domů se musí dostat sami.
"Považovali jsme tento postup za neslušný a arogantní, takto nezodpovědně se zachovat ke svým zákazníkům v zahraničí," vysvětluje zakladatel společnosti Bizoň&Partners Juraj Bizoň.
Více o vyšetřování krachu SkyEurope se dočtete v sobotním vydání deníku