Sobota 28. března 2020svátek má Soňa 15 °C skoro jasno Předplatné LN
Lidovky.cz > Byznys > Média

Animovaní chameleoni získali reklamní cenu

Reklama Vodafone | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Reklama Vodafone |

Na Mezinárodním reklamním festivalu Duhová kulička bylo ve čtvrtek večer rozdáno celkem osmnáct cen. Porota udělila soutěžním kampaním celkem pět zlatých, pět stříbrných a osm bronzových ocenění. Zároveň byla udělena speciální cena dětské poroty Duhový úsměv.

V kategorii televizních reklam si zlaté ocenění odnesla agentura Young & Rubicam s reklamami "Tarify na míru" společnosti Vodafone.

Stříbro pak získala agentura Mather Communications s image kampaní pro ČEZ, bronz táž agentura s kampaní "Probuďte svoje smysly" pro Relax.

V kategorii Out Of Home byla udělena pouze zlatá a stříbrná ocenění. Zlato šlo do Euro RSCG za kampaň "Co bychom kupovali, kdyby se to nestalo?" pro pražský magistrát, stříbro si pak odnesla agentura Revolta s kampaní pro Siemens.

Kategorii Digital ovládla slovenská agentura Istropolitana Ogilvy. Ta si odnesla zlato za kampaň "Newspeak – svátek" pro Zlatý bažant a stříbro pro kampaň "Generátor omluv pro byznysmena" propagující Fun rádio. Tři bronzová ocenění pak získala agentura MarkBBDO kampaněmi "Nedotýkat se" pro Wrigley, "Sousedi" pro pojišťovnu Direct a "Ultrazvuk" pro GE Money Auto.

V tiskové kategorii zvítězila agentura Comtech s kampaní pro Český červený kříž "Příliš pozdě". Na druhém místě se umístila kampaň "Birds" od Euro RSCG, bronz si pak shodně odnesly agentury Euro RSCG s kampaní pro Café Gallery DOX, Young & Rubicam s prací pro Slavii Praha a agentura Revolta s printy pro Ententyky.

V poslední soutěžní kategorii sociálních kampaní připadlo zlato kampani od Mather Communications pro Nadaci Leontinka, stříbro získala již oceněná kampaň "Příliš pozdě" od agentury Comtech a bronzem byla oceněna kampaň "lyžování naslepo" od Mark/BBDO.

Speciální cenu dětské poroty Duhový úsměv si odnesla EV public relations s reklamami pro společnost Laufen CZ, JIKA – Moje koupelna.

Duhová kulička je mezinárodní kreativní reklamní festival, spojený s konferencí na společensky zodpovědná témata. Její osmý ročník festivalu se konal ve Zlíně ve dnech 2. a 3. června 2010.

Premium

Koronavirus ještě může překvapit, říká přední světový biolog Karel Raška

Lékař Karel F. Raška převzal 26. května 2009 v Praze Cenu Společnosti pro vědu... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Koronavirus SARS-CoV-2, který způsobuje nemoc označovanou Covid-19, nelze nijak podceňovat, říká český vědec Karel...

Premium

Luxusní auta a vily. Pohádkový život utnula mladíkům až policie

Domy a byty podvodníků ze společnosti J.O. Investment s. r. o. (na snímku je... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Jakubovi O. bylo dvacet let, když založil firmu J.O. Investment a začal podnikat. Po třech letech jezdil v kabrioletu...

Premium

Imunitou proti koronaviru. Hýčkejte si horečku a jezte více cibule, radí lékař

Lékař Luboš Pantůček- | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Můžeme se rozhodnout, zda situaci kolem nákazy smrtícím koronavirem budeme vnímat jako tragédii, či jako příležitost...

Advantage Consulting, s.r.o.
INŽENÝR KVALITY s AJ Praha-východ

Advantage Consulting, s.r.o.
Praha, Středočeský kraj
nabízený plat: 45 000 - 55 000 Kč

Najdete na Lidovky.cz