Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Budoucnost map je v elektronických médiích, tvrdí vydavatelé

Jedině elektronická média mohou zastavit propad tržeb z prodejů tištěných map a atlasů. Karel Kršák, jednatel největšího českého výrobce turistických map společnosti SHOCart, však upozorňuje, že je potřeba se soustředit na větší než jen český trh. Dvě desetiletí se snažil vymýšlet inovace, které by prodejům klasických map pomohly, teď už však došly i jemu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

20. 1. 2014 7:25
elektrická média, plány map

"Jedině elektrická média mohou zastavit propad tržeb...", "Plány map a automapy se prodávají nejméně" - proboha, čte to článku autor po sobě vůbec?

0 0
možnosti