Úterý 14. července 2020svátek má Karolína 9 °C polojasno Předplatné LN
Lidovky.cz > Byznys > Média

Nejlepší reklamy? Bodoval útěk z komunismu i epopej

Muzeum komunismu v Praze: Mnoho lidí chtělo z komunismu zoufale uniknout, ale nyní chtějí vstoupit. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Muzeum komunismu v Praze: Mnoho lidí chtělo z komunismu zoufale uniknout, ale nyní chtějí vstoupit. | foto: Louskáček

PRAHA V pražském Rudolfinu se rozdávaly ceny za nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club. Opět bodovala kampaň Muzea komunismu, zlatým Louskáčkem byly oceněny také klipy Škody Auto nebo operátora T-Mobile.

Sdružení tvůrčích pracovníků v reklamě rozdalo zlaté Louskáčky v sedmi kategoriích. Za televizní reklamu si nejvyšší ocenění odnesly dokonce dvě agentury. Saatchi & Saatchi za populární televizní reklamy pro T-Mobile a Leagas Delaney za náborový klip pro Škodu Auto

Muzeum komunismu v Praze: Mnoho lidí chtělo z komunismu zoufale uniknout, ale nyní chtějí vstoupit.
Muzeum komunismu v Praze: Mnoho lidí chtělo z komunismu zoufale uniknout, ale nyní chtějí vstoupit.

Nejkreativnější tisková reklama - Muzeum komunismu

Právě Leagas Delaney jako jediná agentura získala zlaté Louskáčky dva. Bodoval totiž také jejich návrh korporátní identity pro centrum diagnostiky a léčby rakoviny prsu Breast Unit Prague.


Škoda - Kam až vás může životopis zavést

Zlaté Louskáčky
KategorieKlientReklamaAgentura
TiskMuzeum komunismuÚtěkyY&R Brands
TV/KinoŠkoda, T-MobileKam až vás může životopis zavést, Volej zdarmaLeagas Delaney, Saatchi & Saatchi
Přímý marketingPepsiEpopejMARK/BBDO
Sociální sítěFordDo It YourselfOgilvy & Mather, Wunderman, Mindshare
On-line kampaňBudvarVítězná výzvaKaspen/Jung von Matt
MédiaJägermeisterLedová kouleOutbreak
DesignBreast Unit PragueCoorporate IdentityLeagas Delaney
20 mladých českých výtvarníků mělo

20 mladých českých výtvarníků mělo "oživit" slavné dílo Alfonse Muchy Slovanskou epopej.

Klientem roku se stal národní podnik Budvar, který vyhrál zlatého Louskáčka také v kategorii on-line kampaň. Cenu za osobní přínos reklamě Zlatý ohníček získal Lester Tullet z agentury Kaspen.

Slavnostní předávání cen moderoval Tomáš Měcháček a hudební doprovod připravil skladatel Varhan Orchestrovič Bauer.

Louskáček je prestižní soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.

Podívejte se na fotogalerii

Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards a vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Londýně.

Pizingerová: Mé těhotenství je jako příbalový leták, mám všechny symptomy

Vendula Pizingerová | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Začátkem roku Vendula Pizingerová oslavila osmačtyřicítku a také zjistila, že čeká dítě. Těhotenství oznámila na...

Neurolog: Alzheimera a parkinsona může ovlivnit strava. Opatrně s mléčnými výrobky

Ostravský neurolog David Školoudík | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Jako jeden z mála na světě dokáže vyčíst z ultrazvukových snímků riziko Parkinsonovy, Alzheimerovy a dalších chorob....

KOMENTÁŘ: Rusko má problém. Vidíme do vaší ambasády, dala najevo BIS

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Vypovězením diplomatů-špionů Andreje Končakova a Igora Rybakova formálně skončila ricinová aféra ruské ambasády. Ať si...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!