Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Golden Drum: česká reklama má zatím sedm nominací

Média

  16:18
Na mezinárodním reklamním festivalu Golden Drum postoupila česká reklama v zatím vyhlášených kategoriích sedmkrát na takzvaný shortlist, tedy do finále dané kategorie.

Kampaň Kofoly s provázkovými skřítky bojuje o cenu v Portoroži.

Nejvíc nominací získala do této chvíle agentura Mark/BBDO, jejíž kampaň pro značku Wrigley postoupila do finále hned ve třech kategoriích - Reklamní kampaň, Mediální kampaň (hodnotí se kreativní využití médií) a Interactive.

Dvě nominace na cenu má agentura Euro RSCG Prague, obě v kategorii Mediální kampaň. Postoupila zde jednak se svou reklamou na Panzani, jednak s guerillovým projektem "Neserte na nás", při němž vyzdobila ulice v pražských Holešovicích figurínami českých velikánů, jejichž jména tyto ulice nesou. Každá osobnost si přitom stěžovala na znečištění ulice psími výkaly (Euro RSCG už získala za tento projekt stříbro na lotyšském festivalu Golden Hammer).

V kategorii Reklamní kampaň bojují o cenu ještě dvě české kampaně, jedna z dílny agentury Leagas Delaney Praha pro klienta Ferrero, druhá z produkce agentury Kaspen pro Kofolu - jde o kampaň s provázkovými "skřítky lásky", jimiž agentura vyzdobila začátkem léta ulice velkých českých měst.

Další kategorie festivalu na své nominace teprve čekají. Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční tento pátek.